23 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geluk... mijn man doet een korte wandeling voor hij aan zijn werkdag begint en een grote savonds terwijl ik kook en voor de kleine kijk... werkt voor ons ideaal op die manier.

5 jaar geleden

Wij hebben een berner sennen, alleen die kwam in de lappenmand precies toen onze dochter werd geboren dus die loopt nu nog even met zo’n kap om. Ik laat onze hond ‘s morgens even gauw uit als de kleine slaapt en ‘s avonds wisselen mijn vriend en ik elkaar af. Ik wil straks, als de kap af is bij de hond, haar naast de kinderwagen laten wandelen. Het zal een paar keer wennen zijn laar denk dat het wel moet lukken. Alleen met een puppy zal het natuurlijk wel heftiger zijn..

5 jaar geleden

Wij hebben een Stafford. Ik laat hem uit en dan de kleine in de draagzak of wandelwagen en peuter op de fiets. Bij regen doet m'n vriend de hond voor het werken. Als ik weer ga werken doet degene die de kinderen niet heeft of weg brengt de hond

5 jaar geleden

Ja hier ook 2 honden, labradoodle en een sennendoodle. Gaat hier goed met de draagzak, heb voor de zekerheid van beeztees dog control gekocht voor om de snuit tegen het trekken, maar nog niet nodig gehad. Alsof ze aanvoelen dat ze zachter moeten doen

5 jaar geleden

Verder loopt mijn man ook met ze, en ik heb vaak de werpstok mee zodat ze goed moe zijn

5 jaar geleden

Ik heb 2 grote honden. Kinderwagen met 1 hand duwen en de riemen in de andere hand. En dan ondertussen nog een 2jarige die in een vervelende bui alle kanten op rent 🤣

5 jaar geleden

Hier een sterke hond van 30kg die over het algemeen ok wandelt maar soms wel durft trekken als ie iets lekker ruikt. Ik ben sterker dus mij trekt ie niet omver en een draagzak vind ik daarom geen probleem. Juist heel handig :) Behalve in de sneeuw onlangs, dat vonden we wel gevaarlijk. Overigens ontvangen wij alleen buiten kraambezoek door corona. Vaak gaan we even wandelen. Het bezoek duwt de kinderwagen en ik neem de hond. Bezoek blij dat ze iets mogen doen (want vasthouden laten we niet toe) en hond blij. Win win.

5 jaar geleden

Hele organisatie ja, baby en hond naar buiten. Als ik met de wandelwagen loop en ik wil de hond een snoepje geven dan stuur ik de wandelwagen wel eens richting een sloot (oops) dus ik gebruik liever de draagdoek/draagzak. Moet dan idd wel opletten dat de hond niet trekt maar als ik het aan zie komen probeer ik al te corrigeren dmv stem of ik zet me goed schrap.

5 jaar geleden

Ik heb maar 1 hond. Maar voor mij ist makkelijk, mijn ouders wonen langs mij en mijn mama komt dan even op de kleine passen.

5 jaar geleden

Hier hebben we 2 grote bullys van 45 kilo en 40 kilo... en een pomchi. . Hier laat ik ze alle 3 tegelijk uit met de draagdoek. En dan me 2 andere kids van 6 en 7 lopend mee die dan afwisselen met de kleinste hond.

5 jaar geleden

Wij hebben een stafford, en ik laat haar 3x per dag uit met de kleine, ene keer met wagen andere keer in de draagzak of draagdoek. Vaak middag ronde van ruim 45 minuten.

5 jaar geleden

Ik laat ze uit als ze slaapt en als mijn man thuis komt doen we een grote ronde, we hebben twee Franse Bulldogs en ze zijn liever lui dan moe :)

5 jaar geleden

Hier een chihuahua. Smorgens bij het opstaan mag ze in de tuin een plas doen en zodra we opgestart zijn dan gaan we uitgebreid lopen (goed uur), zo tegen half 10. Kleine in de draagdoek, slaapt ze lekker in. Meestal smiddags slaapt de kleine in haar bedje en doe ik een klein rondje (15 minuten). Babyfoon ligt dan binnen gehoorafstand van mijn man (zzp naast huis). Als ze wel wakker is gaat ze weer mee in de draagdoek of wandelwagen. Savonds gaan mijn man en ik samen lopen als de kleine naar bed is. We laten haar dan alleen voor die 20minuten 🤔

5 jaar geleden

Ik laat de hond uit als de kinderen liggen te slapen. Gauw voordat ze smorgens wakker worden uitlaten en in de middag als ze weer slapen. Heb altijd briefje in me telefoon dat er 3 kinderen in huis liggen als er wat gebeurt weten ze dat. En ja dit doe ik nu al vanaf dat de oudste geboren is.

5 jaar geleden

Hier een erg enthousiaste sint bernard die laat ik uit met een gentle leader. Met gentle leader is het goed te doen. Zonder dat wil ik niet met haar weg, omdat ze met haar enthusiasme erg kan trekken.

5 jaar geleden

Hej, hier hebben we 2 labradors van 3 jaar. En mijn zoon is nu 5 weken. Ons systeem is dat de ene op de baby let en de andere de honden uit laat en eten geeft. Monenteel nog in mijn verlof, dus dan laat ik ze tussen de middag even in de tuin plassen. Maar vorige week ook een klein stukje met ze gewandeld. Kleine in de draagzak. Ging eigenlijk prima, het leek net of ze voelen dat ze rustiger moeten doen Mijn tips: begin sowieso met kleine stukjes en bouw het rustig op. En neem veel koekjes mee ;-)

5 jaar geleden

Hier gaat wandelen met de doodle perfect! Kleine in de draagzak of wagen

5 jaar geleden

Reactie op britt0607

Wat een leuke foto en een leuke hond 😍 is dit toevallig in tussenwater? Het lijkt namelijk heel erg op waar ik woon haha

5 jaar geleden

Reactie op britt0607

Wat leuk! Hier ook een blonde Doodle.

5 jaar geleden

Reactie op Chellebell

Wat een leuke foto en een leuke hond 😍 is dit toevallig in tussenwater? He ...
Jaa hahaha! Woon ik ook!