147 Reacties

3 jaar geleden

Mijn buik groei heel hard maar of het er 2 zijn dat moet ik afwachten ik krijg pas 11juni eerste echo 8 weken

3 jaar geleden

Oké ben benieuwd

3 jaar geleden

Ik ben gisteren geweest voor mijn eerste echo en op het filmpje dat ik maakte zag ik een tweede vruchtzak maar zat geen vruchtje in dus ik denk da het er 2 waren maar 1tje het maar overleeft heeft

3 jaar geleden

Eerst de echo afwachten 5 juni groei al wel goed

3 jaar geleden

Reactie op Bogaert95

Ik ben gisteren geweest voor mijn eerste echo en op het filmpje dat ik maak ...
Dat hadden wij ook alleen het andere hartje lag er echt bijna bovenop na goed kijken hebben we dan gevonden wanneer heb je weer een echo

3 jaar geleden

Laureen hoever ben je dat je dit al weet? Al echo gehad?

3 jaar geleden

Ja, 2 kloppende hartjes gezien op de echo😍 dacht 7 week te zijn maar het was 6.. over een week weer een echo 😋 spannend dit...

3 jaar geleden

Ben bang van wel foto 1 paardagen geleden foto 2 2maand geleden

3 jaar geleden

Foto2

3 jaar geleden

Reactie op Renate1989

Mijn buik groei heel hard maar of het er 2 zijn dat moet ik afwachten ik kr ...
Precies zelfde verhaal... 10 juni eerste afspraak

3 jaar geleden

Ja! Vrijdag de eerste echo gehad waarbij 2 kloppende hartjes te zien waren! 👶🏼👶🏼💕💕

3 jaar geleden

Yes ik. Morgen tweede echo, hoop dat alles nog steeds goed is.

3 jaar geleden

Dinsdag de eerste echo gehad bij wat ik dacht 7 weken, ze heeft me teruggezet naar 5-6 weken. Maar wel twee kloppende hartjes gezien! Over twee weken moet ik terugkomen, heel spannend!

3 jaar geleden

Reactie op KimJan

Dinsdag de eerste echo gehad bij wat ik dacht 7 weken, ze heeft me teruggez ...
Ik ben trouwens ook extreem misselijk sinds afgelopen week. Hebben meer daar last van?

3 jaar geleden

Bij de tweede echo gister twee hartjes gezien 🥰🥰 de gynaecoloog was best lang aan het kijken voordat ze iets zei maar bij de eerste echo was er een verstopt blijkbaar. Volgende week hebben we een echo bij een echoscopist om te kijken wat voor type tweeling zwangerschap het is. Het is iig een eeneiige tweeling maar het is nog niet duidelijk of ze het vruchtwater delen. Hoe is dat bij jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Bij de tweede echo gister twee hartjes gezien 🥰🥰 de gynaecoloog was best ...
Oh hier ben ik dus ook bang voor hè... Op de eerste echo zagen we zo'n groot hartje dat het bijna onmogelijk was. Nu denk ik dus; straks waren het twee hartjes achter elkaar. Ben benieuwd dinsdag. Wel leuke verrassing voor je!

3 jaar geleden

Oh hier ben ik dus ook bang voor hè... Op de eerste echo zagen we zo'n groo ...
Wat spannend, hoe ver was je ongeveer bij de eerste echo? Ik was rond 5+5 wat wel vroeg is voor een echo. De gynaecoloog maakte het niet veel mee dat een tweeling bij de eerste echo niet gezien werd, maar ze maakt niet altijd zulke vroege echo’s, vaker vanaf 7-8 weken waarop een tweeling vaak wel te zien is. Wij zijn dolblij met de tweeling en zien het echt als een cadeau! Wel is het natuurlijk even schakelen. Wanneer heb je de volgende echo?

3 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Wat spannend, hoe ver was je ongeveer bij de eerste echo? Ik was rond 5+5 ...
6 weken was ik en volgende echo is dinsdag, dan ben ik 8 weken...

3 jaar geleden

Ik vermoed zelf een 2ling echter zie ik dat volgende week dinsdag

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Yes ik. Morgen tweede echo, hoop dat alles nog steeds goed is.
Was helaas niet goed bij mij. Bij 7 weken 2 mooi kloppende hartjes, en nu bij bijna 9 weken helaas niet meer. Voor nu dus even een afscheid en jullie veel plezier en fijne zwangerschap gewenst!