16 Reacties

5 jaar geleden

Waarom denk je dat dit kwaad kan ?

5 jaar geleden

Had gehoord dat sommige tabletten niet met melk mogen dus ik dacht misschien dat dit ook niet mag

5 jaar geleden

Ik neem deze al mijn hele zwangerschap net voor of na het ontbijt (afhankelijk van of ik misselijk ben) en ik ontbijt regelmatig met een glas melk of yoghurt. Staat volgens mij niks over in in de bijsluiter.

5 jaar geleden

No stress zou ik zeggen. Bepaalde vitaminen worden minder goed opgenomen als je het met melkproducten inneemt (oa de ijzer), maar het kan echt geennkwam

5 jaar geleden

Reactie op emma1334

No stress zou ik zeggen. Bepaalde vitaminen worden minder goed opgenomen al ...
Geen kwaad. Morgen weer nieuwe ronde en nieuwe kansen en dan proberen twee uur te wachten voordat je begint aan een melkproduct

5 jaar geleden

Sommige medicatie kunnen minder werken door melk producten. Ook kan je bij sommige medicatie maag pijn krijgen als je het inneemt met melk houdende producten. Maar zover ik weet kan het geen schade opleveren, alleen mindere werking.

5 jaar geleden

Reactie op sharonrowitha

Ik neem deze al mijn hele zwangerschap net voor of na het ontbijt (afhankel ...
Ik ook doe dit altijd met een beker melk

5 jaar geleden

Ik neem die altijd met melk in haha

5 jaar geleden

Ik neem dit ook in met melk in de ochtend 😅

5 jaar geleden

Lijkt me geen kwaad kunnen. Op de doos staat niets over melk en heb er geen bijsluiter inzitten miss weggooid of zat er nooit bij. Op de doos staat met water voor of na een maaltijd. Ik moet zeggen neem ze altijd voor het slapen gaan met m'n ijzer en andere medicijnen anders vergeet ik het.

5 jaar geleden

Dit is toch ook geen medicatie meiden.. dit is een supplement! Dus kan echt geen enkel kwaad joh

5 jaar geleden

Ik eet s morgens altijd kwark en neem daarna deze pil. Volgens mij kan het geen kwaad

5 jaar geleden

No worries, doe ik soms ook. Alleen het ijzer wordt dan minder goed opgenomen. Maar andere vitamines zoals bijv vit. D weer beter😊

5 jaar geleden

Het is een vitamine, dat kan echt geen kwaad met melk. De enige reden dat er wordt geadviseerd om tabletten niet met melk in te nemen is vaak met medicijnen, omdat deze dan niet goed opgenomen worden. Je hoeft hier echt niet om te stressen, want het kan totaal geen kwaad hoor!

5 jaar geleden

Haha net als velen, iedere ochtend met melk slik ik die dingen weg. Of met ranja, of met de yoghurt, smoothies... het is maar net wat ik drink op dat moment.