Dag dames
Ik hoorde hier en daar dat je een melkbadje kunt geven aan je baby.
Ik heb namelijk een overvloed aan melk en vond het wel een leuk idee om dat ook eens te doen.
Heeft er iemand ervaring mee? Ik hoor het graag.
Liefs.
Ik lees mee! Ben ook benieuwd naar de melk/water verhoudingen want daar kan ik niet zoveel info over vinden, neem aan dat het wel verschil maakt of je 50 of 150 milliliter erin gooit
Zeker, krijgen ze een heerlijk zacht huidje van!馃 Hoeveelheid maakt niet zo veel uit volgens mij, zou er gewoon in doen wat je over hebt of kunt missen.
Ik doe het ook wel eens met afgekolfde melk als ik een drankje gedronken heb, zodat ik het niet weg hoef te gooien. Heb toch behoorlijk overproductie en haar huid wordt er inderdaad zacht van. Ik doe dan 100-120cc.
Yep wij doen t ook wel eens met melk dat overblijft en we niet meer kunnen opwarmen. Hij had veel schilfertjes en een droge huid maar dat wordt dan echt minder.
Ik voeg aan bijna elk badje wat melk toe. Ik heb geen overproductie dus voeg ongeveer 30 a 50 ml toe aan een half gevuld badje. Zijn huidje wordt hier echt zachter van. Minder schilfertjes merk ik niet, maar dat kan ook aan de verhouding liggen natuurlijk.
Ik gaf gekolfde melk en bewaarde steeds wat ze daar niet van dronk in een aparte fles. Dus zeg maar als ik haar 100cc aanbood en ze dronk 80, bewaarde ik de overige 20 apart. Je mag dat toch niet meer op een later moment alsnog geven. Zo deed ik dat bij elke voeding en dan ging ze na 3 dagen in bad en gooide ik al die restjes erbij. Inmiddels zijn we over op kunst, dus kan het niet meer.