Menstruatiekramp

Happy-baby
25 dagen geleden
Volgen
Hoi hoi, na 2 miskramen weer zwanger 5+2 nu heb ik best veel last van menstruatiekramp net onder mijn navel, mijn rechtereierstok en onderrug, iedere keer als ik dit voel ben ik zooo bang dat het weer mis is... ik weet dat het normaal.kan zijn maar het maakt me zo onzeker... zijn er meer vrouwen die menstruatiekramp hebben in hun 'eierstok' in de lies?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
kluyck
25 dagen geleden
Hier gelijkaardig.. Mijn eierstokken voelen soms enorm gespannen en ik heb ook last van steken in lies/schaambot en rug. Zeer eng allemaal, maar zolang er geen bloed is hoeft het niets te betekenen.
  • Rapporteren
Nana1990
25 dagen geleden
Hey k ook vorige week alleen mr menstruatie klachten mr niks. Wist nie wat het was. Pas later test gedaan positief. Veel pijn nog stééds weet niet of het door de cyste komt die ik op me linker eierstok heb. Jeb elke dag pijn mr verschillend
  • Rapporteren
floorh
25 dagen geleden
Ja ik heb het ook! Doodeng maar geen bloed. Ben er vannacht wakker van geworden. Zonet de hcg test van moeders voor moeders gedaan (die pas bij hoog percentage werkt) en het was een hele sterke lijn. Er lijkt niks aan de hand.
  • Rapporteren
Happy-baby
25 dagen geleden
Reactie op kluyck
Hier gelijkaardig.. Mijn eierstokken voelen soms enorm gespannen en ik heb ook last van steken in lies/schaambot en rug. Zeer eng allemaal, maar zolang er geen bloed is hoeft het niets te betekenen.
Ja iedereen zegt ook dat het er echt bij hoort en dat het groeipijn in vanuit de baarmoeder, alleen pijn wekt gewoon nogal snel een schrikreactie op... hopen dat het bij ons allemaal gewoon goed gaat!!!!😊
  • Rapporteren
Verwijderd lid
23 dagen geleden
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik word er in de nacht wakker van en weet dan niet hoe ik moet gaan liggen. De verloskundige gaf inderdaad aan dat dit normaal is. Maar het blijft eng om steeds die pijn te voelen
  • Rapporteren
LR.
23 dagen geleden
Reactie op floorh
Ja ik heb het ook! Doodeng maar geen bloed. Ben er vannacht wakker van geworden. Zonet de hcg test van moeders voor moeders gedaan (die pas bij hoog percentage werkt) en het was een hele sterke lijn. Er lijkt niks aan de hand.
Hoe doe je die hcg test van moeders voor moeders? Ik heb ook regelmatig echt ineens erge krampen/steken en wordt er dan ook ecbt wakker van. Raak dan van binnen ook een beetje in paniek omdat je zooo ontzettend veel miskramen voorbij ziet komen in deze app..
  • Rapporteren