31 Reacties

5 jaar geleden

Aerosleep zijn bekend vanwege hun veiligheid..

5 jaar geleden

Wij hebben van Ikea voor de oudste twee en die gaan we nu ook weer halen. En over matrasjes waarvan ze beweren dat je erdoor dan kan ademen: onze verloskundige en ook in de winkel gaven, bij de eerste zo'n 4 jaar geleden, aan dat die matrasjes zijn getest door volwassenen. Dus mensen die een sterke ademhaling hebben. Die van baby's is lang niet zo krachtig en er zou dus niet bewezen zijn dat het werkt. Maar geen idee of dat inmiddels is veranderd. Maar dat zeiden ze toen.

5 jaar geleden

Een nieuw gekocht IKEA pelleplutt (ofzoiets) matras met een los aerosleep matje (van Marktplaats) erop. Onze dochter heeft best vaak overgegeven en dit werkt echt geweldig. Het matrasje is maar €19,95 en komt heel goed uit de test door de Consumentenbond. Dit hebben we nu ruim een jaar in gebruik en we zijn er heel tevreden mee.

5 jaar geleden

Dat losse Aerosleep matje kun je dus heel erg makkelijk in de was doen. Ideaal!

5 jaar geleden

Jup, hier ook het aerosleep matje. Alles van aerosleep is vanzelfsprekend vrij duur omdat ze zo goed aangeschreven zijn. De matras op zich maakt niet zo heel veel uit, wij namen hierbij ook goedkoop model. Maar daarop komt dan dat doorlatend matje van aerosleep waar ze kunnen doorademen (of dat zou toch moeten) en een matrashoes ook van aerosleep die ook doorlatend is. Gaan dit hergebruiken voor ons 2de kindje. Voor het wiegje zelf hebben we gekozen voor gewoon matrasje en niet aerosleep. Was onmiddellijk weer zo veel duurder en in de wieg slapen ze vlak naast je zodat je volgens mij sneller hoort als er iets is. Wij kozen daarom voor aerosleep van het ogenblik ze in de kamer apart in hun bedje liggen. Succes met je keuze!

5 jaar geleden

Wij hebben en matras en matje van aerosleep. Het geeft mij een erg prettig gevoel.

5 jaar geleden

Wij hebben een ietsje duurder matrasje van IKEA gekocht. Was toen 1 van de best geteste van de Consumentenbond. Dik tevreden over en de kleine man slaapt als een roos erop. Aerosleep heeft erg de naam. Maar niets bewezen dat t echt werkt.

5 jaar geleden

Wij hebben een bamboo matras met de aergosafe matras topper op met bijpassend hoeslaken. Tevreden van goed luchtdoorlatend. Toch een geruststelling voor preventie van wiegendood.

5 jaar geleden

Wat wordt bedoel met matje van aerosleep? Is dat de 3D beschermer? Wil iemand een linkje posten naar een matje?

5 jaar geleden

Wij hebben een ietsje duurder matrasje van IKEA gekocht. Was toen 1 van de ...
Het is vooral dat het een veilige waterdichte mat is. Andere waterdichte matjes zijn allemaal onveilig maar een gewone molton is niet waterdicht. Zonder de Aerosleep had ik al 10x een nieuw matras kunnen aanschaffen vanwege kots vlekken.....

5 jaar geleden

Reactie op JRS

Jup, hier ook het aerosleep matje. Alles van aerosleep is vanzelfsprekend v ...
Dus het aerosleep matje werkt ook gewoon luchtdoorlatend op een wat goedkoper matrasje? En dan doe je om het matras en het aerosleepmatje de molton (matrasbeschermer) van aerosleep? Begrijp ik hem zo goed?

5 jaar geleden

Reactie op Desiree_Utrecht

Wat wordt bedoel met matje van aerosleep? Is dat de 3D beschermer? Wil iema ...
Aerosleep topper 60x120 ledikant. + 2 hoeslakens Zgan € 30,00 https://link.marktplaats.nl/m1582966807?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons Zo'n matje, ze zijn heel goed te vinden op marktplaats.

5 jaar geleden

Dus het aerosleep matje werkt ook gewoon luchtdoorlatend op een wat goedkop ...
Het matje is al een matras beschermer. Dus alleen nog een hoeslaken er overheen is voldoende.

5 jaar geleden

Dus het aerosleep matje werkt ook gewoon luchtdoorlatend op een wat goedkop ...
Wat Icsibaby zei en de link die ze postte. Het matje is paar cm dun en kan met rekkers rond een gewoon matrasje als een soort matrasbeschermer inderdaad. En dan doe je er een hoeslaken van aerosleep rond het geheel, daar zitten ook gaatjes in waar ze kunnen doorademen.

5 jaar geleden

Reactie op JRS

Wat Icsibaby zei en de link die ze postte. Het matje is paar cm dun en kan ...
Oke bedankt! Is een gewone hoeslaken dan af te raden, verliest het matje dan zijn werking? En het matje werkt dus ook gewoon op een goedkoper matras?

5 jaar geleden

Oke bedankt! Is een gewone hoeslaken dan af te raden, verliest het matje da ...
Matje werkt perfect op gewone matras want dat is hetgene waar de baby met zijn gezichtje zou tegenliggen als het zich omdraait en dat is helemaal luchtdoorlatend. Welke matras daar dus onder ligt maakt volgens mij niks uit. Hoeslaken is dan wel weer belangrijker denk ik. Als je investeert in dat matje zou ik nu ook het speciale hoeslaken er wel bij nemen, dat is niet zo duur en een gewoon hoeslaken neemt toch deel van de doorlaatbaarheid van het matje weg zou ik zeggen. Ik ben natuurlijk geen kenner maar dat is mijn ervaring met onze spullen 😊

5 jaar geleden

Reactie op icsibaby

Het is vooral dat het een veilige waterdichte mat is. Andere waterdichte ma ...
Hoes van t matras kan gewoon gewassen worden😉 Dus die kots blijft er niet in zitten bij t ikeamatras.

5 jaar geleden

Kidsmill Babyflow Modulair Matras van baby park. Deze hebben wij gekocht, werd ons geadviseerd en leek ons na lang nadenken ook de beste keuze met goede argumenten.

5 jaar geleden

Wij hebben de himlvalav (IKEA) gekocht. De beste volgens de Consumentenbond. Je kunt er doorheen ademen als je je gezicht erin drukt. Je hebt geen aerosleep matje nodig met dat matras (die aerosleep matjes mag je trouwens niet gebruiken met een warm water kruik ivm brandwonden als de kruik gaat lekken! Goed om te rekening mee te houden!)

5 jaar geleden

Wij hebben de himlvalav (IKEA) gekocht. De beste volgens de Consumentenbond ...
Puur uit nieuwsgierigheid hoor! Wat is dan het verschil met en zonder matje en de kruiken. Lekkende kruiken zijn toch altijd onveilig. Wat maakt het aerosleep matje dan onveiliger samen met de kruik?