18 Reacties

5 jaar geleden
Nog niet maar kijk graag mee, want wij moeten nog besluiten wie het gaan worden!

5 jaar geleden
Wat is een meter en een Peter? Ik heb de afgelopen 5 jaar niet opgelet denk ik hahaha.

5 jaar geleden
Wij hebben de cadeautjes besteld op onderstaande site. Voor de meter kochten we een boomstam met theelichthouders waarop stond "wil jij mijn meter worden" en voor de peter kochten we stickers met "wil jij mijn peter" zijn voor op bierflesjes van karmeliet. Was heel makkelijk zelf te kleven :) https://www.decadeaushop.be/geboorte-doop#filter:6887194d37542aef9e6202f2f5cfb457

5 jaar geleden
Wij gaan voor het Corona thema en laten een boeket zoals op foto maken met kaartje 'wil jij mijn anderhalve meter zijn?'

5 jaar geleden
We gaan trouwens ook een spelletje spelen, de meter heeft 2 jongens en dus geen dochter ervaring, zij moet de peter in een prinses schminken. De peter heeft ook geen dochter ervaring en moet de meter een leuk kapsel maken, dan maken we een leuke foto van de beiden en die komt dan boven haar bedje.

5 jaar geleden
Ik vroeg de meter van ons kindje met een fotokader. Ze is de oudste dochter van mn grote broer en is net verhuisd. Dus zocht ze decoratie voor haar nieuwe kamer. Ik maakte een kader met een echo foto in en met scrabbleletters de tekst ‘wil jij mijn meter zijn’ rond de foto geplaatst.

5 jaar geleden
Onze meter en peter werden gevraagd tijdens onze mededeling om te laten weten dat we zwanger waren. We zeiden niet eerst dat we zwanger zijn. We gaven ze direct de kado.
De meter kreeg een bavetje waarop stond ' I moustache you à question, will you be my godfather?'
En de meter kreeg een zwarte tas, met een textje op
'koffie is fijn,
Nu ben ik nog heel klein
Wil jij mijn meter zijn?' en dan haar naam erbij 😁
En we deden er warm water in toen ze bij haar stond, zodat de tas wit werd en de text te voorschijn kwam 😁😁

5 jaar geleden
Voor de peter hadden wij een bierpakket met allemaal speciale bieren (deugeniet, slaapmutsje, ...) die verwijzen naar een baby. Bij het bierpakket zat dan een kaartje met de vraag op.
De meter is mijn tweelingzus en haar heb ik gewoon meteen gevraagd toen ik het haar vertelde. Het was ook zo duidelijk dat zij het ging worden 🙈