6 Reacties

2 maanden geleden

Bij ons at ze ook slecht tijdens de maaltijden, maar wel goed op andere momenten. Ze eet bijv altijd goed in de bakfiets (dus daar legden we altijd iets neer naast haar op het bankje, meestal rauwkost of fruit ofzoiets). Dus misschien zou je nog kunnen variëren met tijden/andere momenten? En misschien werken monkey platters? Verder gaven we de ene dag iets waarvan we zeker weten dat ze het lust en eet, en dan kun je de dag erna weer nieuwe dingen proberen.

2 maanden geleden

Reactie op MerelSimone

Bij ons at ze ook slecht tijdens de maaltijden, maar wel goed op andere mom ...
Bedankt voor je advies. Op de fiets eet ze inderdaad al wat makkelijker iets op, maar het is ook geen garantie. Er is eigenlijk heel weinig waar ze gegarandeerd van eet (op roerei na, maar 3 eieren per dag gaat nu ook niet), maar we blijven proberen.

2 maanden geleden

Reactie op MerelSimone

Bij ons at ze ook slecht tijdens de maaltijden, maar wel goed op andere mom ...
Bedankt voor je advies. Op de fiets eet ze inderdaad al wat makkelijker iets op, maar het is ook geen garantie. Er is eigenlijk heel weinig waar ze gegarandeerd van eet (op roerei na, maar 3 eieren per dag gaat nu ook niet), maar we blijven proberen.

2 maanden geleden

Het boek “ik lust dat niet” geeft hier zeer handige tips! Je kunt het account “positiefvoeden” van de auteur ook volgen via instagram Succes!

2 maanden geleden

Reactie op 83k

Het boek “ik lust dat niet” geeft hier zeer handige tips! Je kunt het accou ...
bedankt!

2 maanden geleden

🙋‍♀️ Herkenbaar! Mijn peuter van 3 eet al ruim een jaar geen avondeten. Hij alleen brood (met hagelslag of jam), pap, fruit, zuiveltoetjes en los wat kaas of worst (niet op brood). Hij wil als avondeten alleen poffertjes eten, voor de rest niks. Proeft ook niets en we krijgen er ook echt niets in. Bij het consultatiebureau zeiden ze dat we een bordje eten voor hem moesten klaarzetten en dan verder aan tafel het issue eten moesten negeren en dan zou hij op gegeven moment vanzelf gaan eten. Nou we wachten nog steeds op dat moment. Ik heb verder ook geen oplossing. Hij is verder gezond en groeit gewoon. Dus we laten het een beetje los.