8 Reacties

5 jaar geleden

Dat je de baby nog niet voelt, hoef je niet onzeker over te zijn meestal begint dit tegen de 20 weken. Bij de een weer wat eerder en ander weer wat later. Als je al 4.goede echo's hebt gehad hoef je ook niet zo onzeker te zijn. Ik denk dat je kleine goed groeit dan. Als je echt er onzeker over bent kan je altijd advies inwinnen bij je verloskundige

5 jaar geleden

Wil je niet nog onzekerder maken, maar heb pas een verhaal gehoord die er idd bij de 16 weken controle achter kwam dat het hartje was gestopt met kloppen. Daarintegen gebeurt dit niet zo heel vaak en je hoeft je kindje ook nog niet te voelen. Sommige voelen het pas bij 25 weten. Mocht je echt heel onzeker zijn, gewoon je verloskundige bellen om te vragen of ze even naar het hartje willen luisteren. Als je een goede verloskundige hebt kun je daarvoor zo langs komen 馃グ馃槝 Komt goed, heb vertrouwen in je lichaam 馃挄

5 jaar geleden

Direct afgestoten niet. Ik heb vorig jaar september met de 20 weken echo te horen gekregen dat het hartje was gestopt, al zo'n 3 weken eerder. Dus hier een doodgeboorte die niet eerder is opgemerkt. Is gestopt vlak na de geslachtsbepaling met 16+5. Maar dat is iets wat altijd kan gebeuren. Maakt niet uit hoe ver je bent. Kans is wel heel klein. Nog geen 1% Als je je echt onzeker voelt kan je altijd even je verloskundige bellen. Mag je vast een keertje extra langs komen. Mag iedereen, wij ook. En ik heb zelf ook een doppler in huis. Stelt me ook wel gerust als ik echt heel bezorgd ben

5 jaar geleden

Ik herken je gevoel heel erg, hier hetzelfde verhaal vorige zwangerschap, op 8 weken.. heb een doppler gekocht waar ik als ik twijfel even mee naar het hartje kan luisteren. Tis een uitdaging h猫 om dan vertrouwen te blijven houden? Ik moet zeggen dat het me steeds beter lukt en het helpt om er over te praten

5 jaar geleden

Reactie op MiesBes

Ik herken je gevoel heel erg, hier hetzelfde verhaal vorige zwangerschap, o ...
Ja, dat is het echt. Ik had ook niet gedacht ooit dit gevoel te hebben. Bij de zwangerschap van mijn dochter maakte ik mij nergens zorgen over. Ik las net onder een andere reactie, dat zij ook een Doppler had. Dus deze ga ik aanschaffen. Voor wanneer ik onzeker ben misschien wel een goede hulp. Bedankt!

5 jaar geleden

Dit soort vragen kun je beter stellen bij professionals, dan hier op het forum. Er zitten hier zo鈥檔 kleine 6000 leden op. Er zullen altijd verhalen zijn van mensen die ver weg iemand kennen/ iets gehoord en een enkele bij wie het helaas alsnog niet goed is gegaan. Maar dit is zo minimaal. Dit soort verhalen en reacties die ik nu al voorbij zie komen zullen je niets goeds doen dan je nog ongeruster maken. Ik had voor de 12 weken ook ineens heel veel zorgen, omdat ik hier veel slechte verhalen las. Het is een leuke app om dingen bespreekbaar te maken, maar voor jezelf adviseer ik echt om dit soort dingen niet hier op te zoeken omdat het je niet een antwoord zal brengen. Laat het over aan de mensen die dagelijks zwangerschappen begeleiden. En inderdaad je kindje hoef je nu nog zeker niet te voelen! Probeer te genieten

5 jaar geleden

Reactie op Jaleesa92

Dit soort vragen kun je beter stellen bij professionals, dan hier op het fo ...
Bedankt!!

5 jaar geleden

Wat er onderstaande is gezegd ben ik helemaal mee eens. Ik vind het een leuke app en lees dagelijks topics wat mij interesseren. Maar neem het ook met een korreltje zout...eerlijk is eerlijk jullie weten niet hoe mijn zwangerschap gaat net zo'n min dat ik van jullie weet. Natuurlijk deel je onzekerheden dat is juist goed..maar stel vragen waar je erg angstig maakt of onzeker ook zeker aan de professionals zij kunnen je beter gerust stellen dan wij dat doen. 馃槝