Misselijk van de hoofdpijn

Becky85
13 dagen geleden
Volgen
Hebben de meeste (denk ik) vooral misselijkheid die vanuit hun maag komt, heb ik misselijkheid die wordt veroorzaakt door mijn hoofdpijn en duizeligheid... Ik word al wakker met hoofdpijn, meestal als ik dan nog even slaap zakt hij iets. Maar eigenlijk de hele dag door heb ik zo'n last van mijn hoofd. Echt dat drukkende gevoel. Vooral als ik te veel prikkels heb, lijkt het erger te worden. (leef maar eens prikkelvrij met een peuter 😉) Ik word er moe en misselijk en daardoor weer down van. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen, drink echt veel, heb nu Roosvicee Ferro gehaald en probeer veel buiten te zijn... Ook ga ik maar op gezette tijden eten... Heeft iemand de gouden tip?! Een "oma weet raad dingetje" misschien? Ik hoor het heel graag 🥰 fijne avond
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Elena Love
13 dagen geleden
Aardappels in schijfjes snijden en om je hoofd heen binden schijnt te helpen volgens oma’s tip🤷🏼‍♀️
  • Rapporteren
MELODYS
13 dagen geleden
Had ik met de 2de zwangerschap veel last van bij mij hielp het wat om veel te drinken.. Verder ook geen idee. pak je rust waar je kan, misschien samen een middagdutje?
  • Rapporteren
Becky85
13 dagen geleden
Reactie op MELODYS
Had ik met de 2de zwangerschap veel last van bij mij hielp het wat om veel te drinken.. Verder ook geen idee. pak je rust waar je kan, misschien samen een middagdutje?
Ja dat moet ik misschien toch ook vaker gaan doen ja...
  • Rapporteren
Verwijderd lid
13 dagen geleden
Sinds ik begonnen ben met sochtends wat lichts te eten, ervaar ik weinig ochtendmisselijkheid
  • Rapporteren
Mdd87
13 dagen geleden
Bij mijn eerste heel erg misselijk geweest. Leefde alleen op cola en muntdrop op den duur..heel gek maar dat was het enige wat binnen bleef en hielp.. natuurlijk at ik ook wel andere dingen maar dat kwam er net zo hard weer uit
  • Rapporteren
Lies2021
13 dagen geleden
Als je koffie drinkt en dat nu nog lekker vind hier de gouden tip. Hielp bij mijn vorige zwangerschap. Heb namelijk 10 weken élke dag hoofdpijn gehad. Drink 1 espresso en neem 2 paracetamol, ga even liggen (ja lastig met peuter, kan je partner helpen?). Zodra de paracetamol, en koffie (ontspanning van spieren, soort spierverslapping) zijn werk gaan doen voel je je een stuk beter en trekt het weg. Let op dat je natuurlijk niet teveel cafeïne binnen mag krijgen, dus doe dit maar 1x per 24 uur. Paracetamol mag wel vaker. Sommige mensen reageren op citrusvruchten en krijgen hoofdpijn, dus even geen sinaasappelsap enzo kan ook helpen! Succes!!
  • Rapporteren