22 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb weleens begrepen dat dit een echte fabel is! Haha. 😂

6 jaar geleden

Ik heb een dochter van 5. Maar ben denk ik 1 ochtendje wat misselijk geweest toen ik zwanger van haar was. Dus bij mij klopt deze stelling iig niet. 😊

6 jaar geleden

Mijn moeder, zus en ik hebben samen 5 dochters gehad en allemaal geen last gehad van misselijkheid (hoewel ik met vlagen een heeel klein beetje). Dus bij ons niet het geval 😅

6 jaar geleden

Ja klopt is een fabel. Mijn nicht heeft 6 kinderen en iedere zwangerschap was anders. Haar eerste was een meisje en de andere jongens. Bij de een wel misselijk en bij de ander niet. Maar toch jongens geworden. Bij haar dochter zelf is ze niet misselijk geweest.

6 jaar geleden

Ik heb een dochter en ben geen moment misselijk geweest tijdens de zwangerschap. Ik probeer ook steeds te gokken naar aanleiding van de bakerpraatjes maar heel veel klopt niet met mijn eerste zwangerschap🤣

6 jaar geleden

Dat is een fabel.. Gezin waar ik gastouder ben hebben 4 kids, 3 jongens 1 meisje. En bij alle zwangerschappen is ze maanden kotsmisselijk en erg ziek geweest. Dat 'hoorde' nu eenmaal bij haar...

6 jaar geleden

Fabel. Ik ben 1 moment misselijk geweest in m’n zwangerschap. Verder nooit gehad. En toch echt een meisje.😌😜

6 jaar geleden

Ik heb 2 meiden en 1 jongen. Ben in totaal 1x misselijk geweest een middag en dat was bij onze zoon Diego.

6 jaar geleden

Ik ben in mijn vorige zwangerschap 2 keer opgenomen in het ziekenhuis omdat ik nooit stopte met overgeven.. 9 maanden lang.. en ik ben bevallen van een mooie zoon😊

6 jaar geleden

Fabel haha

6 jaar geleden

Als je het mij vraagt een fabel.. ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot de 27 weken niks binnen kunnen houden en het was echt een jongen 😉

6 jaar geleden

Ik heb een dochter en was vanaf het begin erg misselijk tm een week of 11. Nu weer misselijk vanaf dag 1. Maar ik link het meer aan dat dit is hoe mijn lichaam reageert op de veranderingen in hormonen dan het geslacht vd baby😉

6 jaar geleden

Geen moment misselijk geweest, het was toch echt een meisje! 😊

6 jaar geleden

Ik heb 3 zoons..alle drie zwangerschappen erg misselijk + braken tot bijna 20 weken. Nu zwanger van vierde en nu nergens last van.. Ben nu 5 weken..nog even geduld

6 jaar geleden

Van mijn zoon was ik heel weinig misselijk en nu ben ik op nieuw zwanger en merk wel dat ik nu wel 1 a 3 keer op één dag moet braken. Dan dat ik van mijn eerste zwanger was merk nu ook dat ik meer last van mijn hormonen heb dan 6 jaar geleden

6 jaar geleden

Ik heb een zoon & dochter en ben bij beide de hele zwangerschap aan t braken geweest

6 jaar geleden

Bij mijn dochter was ik niet misselijk heel af en toe een keer geweest, en veel maagzuur verder niks. Nu ben ik misselijk, maagzuur en vooral heeeel erg moe ben benieuwd wat het dit keer is

6 jaar geleden

Ik was de vorige keer zo misselijk en het was een jongen

6 jaar geleden

Bij mijn dochter nooit misselijk geweest.

6 jaar geleden

Dat zijn fabeltjes hoor. Mijn nicht heeft 6 kinderen waarvan 5 jongens. Bij de jongens meer misselijk geweest dan bij het meisje. Dus zegt eigenlijk niks.