Ik lees en hoor van mensen dat wanneer je erg misselijk bent tijdens de zwangerschap dat je meer kans hebt op een meisje.
Zijn er mensen die al een kindje hebben en hier ervaring mee hebben?
Het maakt me niet uit wat het word als het maar gezond is maar ben erg benieuwd wat andere mensen hiermee ervaren hebben
Mijn moeder, zus en ik hebben samen 5 dochters gehad en allemaal geen last gehad van misselijkheid (hoewel ik met vlagen een heeel klein beetje). Dus bij ons niet het geval 😅
Ja klopt is een fabel. Mijn nicht heeft 6 kinderen en iedere zwangerschap was anders. Haar eerste was een meisje en de andere jongens. Bij de een wel misselijk en bij de ander niet. Maar toch jongens geworden. Bij haar dochter zelf is ze niet misselijk geweest.
Ik heb een dochter en ben geen moment misselijk geweest tijdens de zwangerschap. Ik probeer ook steeds te gokken naar aanleiding van de bakerpraatjes maar heel veel klopt niet met mijn eerste zwangerschap🤣
Dat is een fabel.. Gezin waar ik gastouder ben hebben 4 kids, 3 jongens 1 meisje. En bij alle zwangerschappen is ze maanden kotsmisselijk en erg ziek geweest. Dat 'hoorde' nu eenmaal bij haar...
Ik ben in mijn vorige zwangerschap 2 keer opgenomen in het ziekenhuis omdat ik nooit stopte met overgeven.. 9 maanden lang.. en ik ben bevallen van een mooie zoon😊
Ik heb een dochter en was vanaf het begin erg misselijk tm een week of 11. Nu weer misselijk vanaf dag 1. Maar ik link het meer aan dat dit is hoe mijn lichaam reageert op de veranderingen in hormonen dan het geslacht vd baby😉
Ik heb 3 zoons..alle drie zwangerschappen erg misselijk + braken tot bijna 20 weken.
Nu zwanger van vierde en nu nergens last van..
Ben nu 5 weken..nog even geduld
Van mijn zoon was ik heel weinig misselijk en nu ben ik op nieuw zwanger en merk wel dat ik nu wel 1 a 3 keer op één dag moet braken. Dan dat ik van mijn eerste zwanger was merk nu ook dat ik meer last van mijn hormonen heb dan 6 jaar geleden
Bij mijn dochter was ik niet misselijk heel af en toe een keer geweest, en veel maagzuur verder niks. Nu ben ik misselijk, maagzuur en vooral heeeel erg moe ben benieuwd wat het dit keer is
Dat zijn fabeltjes hoor. Mijn nicht heeft 6 kinderen waarvan 5 jongens. Bij de jongens meer misselijk geweest dan bij het meisje. Dus zegt eigenlijk niks.