Hoi! Ik doe mee aan moeders voor moeders en deze week start ik. Vanmorgen heb ik de bijgeleverde test gedaan maar het streepje is best heel vaag. Hebben meer mensen deze ervaring met de moeders voor moeders test? Of moet ik me zorgen gaan maken?
Een streepje is een streepje! Dus niks om je zorgen over te maken. Bij me vorige zwangerschap wat uit eindelijk een miskraam werd. Had ik dit ook en toen zei de vrouw wat bij mij langs was geweest dit tegen mij.
Bij mij was deze ook vaag. Later nog een keer een gewone zwangerschapstest gedaan en deze was wel donker. Afgelopen woensdag echo gehad en alles zag er goed uit. Geen zorgen over maken!
Het kan om het zogenaamde hook-effect gaan, ben je al wat verder? Misschien maak je teveel hcg aan en dan kan de test het niet aan. Ik dacht vorige week nog, ik heb nog een test liggen, leuk doe ik er nog een... en schrok me kapot.. gelukkig kwam ik hier toen achter馃槉
Best wazig 8+4 en die ochtend nog een goed kloppend hartje gezien.. Zou je hier alleen geen zorgen over maken. (ik was een beetje beledigt dacht ja hoor lekker vaag 馃槀)