35 Reacties
5 jaar geleden
Als je die naam mooi vind, wa houdt er je dan tegen? Gewoon gebruiken 😁!
5 jaar geleden
Als ik een meisje had gekregen, had ze de naam Yara gekregen ❤️ mijn man is zelf Nederlands en ik Marokkaans. Hij kwam zelf met deze naam en vond hem hartstikke Nederlands klinken. Zeker doen als jullie die naam mooi vinden ❤️☺️
5 jaar geleden
Yara staat ook op ons lijstje en wij zijn blond en heel Nederlands 😜 als je de naam mooi vindt, lekker doen!
5 jaar geleden
Wij hebben een buurmeisje die Yara heet. Blonde haren, blauwe ogen 😉 en ik denk altijd maar zo, als je het zelf mooi vindt, waarom zou je het dan niet doen ☺️
5 jaar geleden
Prachtige naam! Ik ken juist veel Nederlandse kinderen met deze naam en weet sinds 2 jaar pas dat het een arabische naam is. Lekker kiezen, hij is echt mooi
5 jaar geleden
Leuke naam als je hem mooi vind doen! Ik heb een achternichtje die Yana heet blonde haren blauwe ogen waarom niet? Als wij een dochter krijgen wordt het waarschijnlijk een hawaiiaanse naam terwijl je die ook behoorlijk Nederlands uitspreekt 🤭
5 jaar geleden
Nee hoor. Oerhollandse collega heeft ook een dochter Yara. Gewoon doen als je t mooi vind.
Onze zoon heeft een oerfrieze namen. Maar wij zijn geen fries en wonen niet in Friesland. Dus... Gewoon doen😘