30 Reacties

3 jaar geleden

En een maatje groter? Dit deden wij in het begin ook altijd bij onze zoon. Werkte hier goed.

3 jaar geleden

Overstappen op pants baby dry? Dit werkte hier goed, dan wel niet te groot kopen zodat ze goed aansluiten aan de beentjes

3 jaar geleden

Wasbare luiers: Anavy maxi/night met lange booster is👌🏻

3 jaar geleden

Ik gebruik ook pampers pants en dan maatje groter. Maar idd ook vaak savonds of snachts x verschonen, drinkt hier ook veel. Maatje groter werkt wel beter. Maar denk eigenlijk niet dat er een betere optie is😉

3 jaar geleden

Reactie op Yvylove

Wasbare luiers: Anavy maxi/night met lange booster is👌🏻
Gebruiken wij ook

3 jaar geleden

Twee luiers over elkaar heen🫢

3 jaar geleden

Heb ook weleens gehoord dat het kan helpen om de luier achterstevoren aan te doen. Geen idee of het werkt, maar is het proberen waard misschien!

3 jaar geleden

Wat ik lees helpt bij ons ook! Een maatje groter doet wonderen

3 jaar geleden

Reactie op 83k

Overstappen op pants baby dry? Dit werkte hier goed, dan wel niet te groot ...
Die heb ik dus gekocht en zijn ook doorweekt. 😞😒

3 jaar geleden

Hier draagt hij altijd pampers premium protection, en daaroverheen een luierbroekje van Kruidvat. Anders hier ook altijd nat..

3 jaar geleden

Overdag kruidvat merk luiers, nachten Zwitsal luiers of pampers extra dry maatje grotere luier, alleen een ongelukje als onze zoon langer dan 13 uur slaapt en te veel drinkt in de avond

3 jaar geleden

Reactie op Flava

Gebruiken wij ook
Hier ben ik ook op overgestapt omdat mijn zoontje (ook nog een buikslaper) elke ochtend doorweekt wakker werd. De Anavy booster maakt dat het een enorme luier is. De prefold valt iets minder vol en is bij mijn zoon nog voldoende.

3 jaar geleden

De romper open laten zodat de luier voldoende kan uitzetten

3 jaar geleden

Pampers harmonie en dan een maatje groter werkt hier perfect voor onze buikslaper

3 jaar geleden

Grotere romper en pampers baby dry of premium protection in een maatje groter.

3 jaar geleden

Sinds de Etos luierbroekjes nooit meer snachts nat geweest! Wel doen wij in haar slaap extra verschoon ronde om 21u (hier slaap ze gewoon doorheen) omdat onze kleine meid een flinke uitslaper is en de luier langer dan 12u om heeft.

3 jaar geleden

Hier helpt niks jongens. Heb nu een luier om van de kruidvat en daarboven een luierbroekje. Eens kijken of dat gaat helpen. Ik moet ook bijna elke nacht opstaan om hem te verschonen omdat ie huilend wakker wordt door zn volle luier

3 jaar geleden

Reactie op Ipekcik

Twee luiers over elkaar heen🫢
Doen wij ook, eerst een gewone luier en dan een luierbroekje achterstevoren eroverheen 🙈

3 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met het gebruik van een booster (van een wasbare luier) ín een ‘gewone’ luier, van bijv. Pampers? Hier ook nat in de ochtend, maatje groter helpt ook niet, dus ik dacht: misschien zo’n booster erin?

2 jaar geleden

We zijn er sindskort vanaf!! Kwam een nieuw luier merk bij Picnic, Hallo Welt. We hebben nu voor t eerst luierbroekjes gekocht en hiermee is ze nog geen 1x doorgelekt. 😁 Een paar keer zat de luier echt bommmvol maar geen lekkage.