13 Reacties

5 jaar geleden

Waarom zou dat slecht zijn ? Ik laat nog elke maand mijn nagels doen veronder stel dat da het zelfde is

5 jaar geleden

Google dan weet je het

5 jaar geleden

Ja, er schijnen ook nagellakjes te zijn die wel zwangerschapsfriendly zijn maar ik doe het voor de zekerheid niet 馃檭 kunnen die nagels ook een keer ademen 馃槑 (ik had altijd nagellak of solar nagels op 馃檲)

5 jaar geleden

Bij mij zegt de verloskundige dat het geen probleem is! Zowel normaal nagellak als acryl of gellak. Kan allemaal gewoon als je maar niet de hele dag in die lucht zit

5 jaar geleden

Reactie op K_nov

Google dan weet je het
馃槀 heel vriendelijk

5 jaar geleden

Voor de anderen, dank je wel. Ik blijf je t gewoon nog maar even vanaf 馃槝馃尭

5 jaar geleden

Ik doe het voor de zekerheid niet. Denk dat het een kwestie van balans is. Ik kies ervoor om het risico niet te nemen. Ik droeg toch altijd al neutrale nagellak

5 jaar geleden

Hier zegt mijn verloskundige er ook niks over. Ik doe het al een hele tijd omdat ik een enorme nagelbijter ben geweest en sinds het zetten van gelnagels ben ik er totaal af. En ik kan me voorstellen als je hele dagen in de lucht zit het misschien niet goed is voor je.

5 jaar geleden

馃槀 ik hoop van niet.. ik laat heerlijk iedere maand mijn nagels doen en om de 6a8 weken heerlijk naar de kapper om te knippen en te verven.. moet er ook nog eens bij komen dat dat niet meer mag... 馃ぃ

5 jaar geleden

Je nagels laten geen nagellak door of iets dergelijks. Je kunt dus gewoon nagellak gebruiken. Ook kan je gewoon naar een (goede en degelijk opgeleide) nagelstyliste om je nagels te laten doen.

5 jaar geleden

Ik lees overal hoe schadelijk het kan zijn voor je ongeboren baby. Dat er allemaal stoffen in nagellak, remover, haarlak en zonnebrandspray zitten die als 'hormoonverstoorders' kunnen werken op de baby. Gruwelijke verhalen. Ik draag ook graag nagellak. Maar ik stap nu dus voorde zekerheid maar over op kindvriendelijke nagellak. Een soort biologische lak, zonder formaldehyde e.d. Toch wil ik iets soort van 'verzorgds' hebben voor mezelf. Iets waarmee ik aandacht aan mezelf kan besteden. Het is schrikbarend wat er zou kunnen gebeuren met een baby wanneer je de nagellakgeur of de dampen langdurig inademt. Vandaar mijn keuze. https://tipsvoormama.nl/lifestyle/beauty-fashion/veilige-nagellak-tijdens-zwangerschap/

5 jaar geleden

Reactie op Marije1989

Hier zegt mijn verloskundige er ook niks over. Ik doe het al een hele tijd ...
Hier ook een nagelbijter馃槶 maar ik durf niet met die stompjes naar de nagelsalon

5 jaar geleden

Reactie op MomLunaS

Hier ook een nagelbijter馃槶 maar ik durf niet met die stompjes naar de nagel ...
Ik kwam er maar niet van af. Ik mag van mijn werk geen lange nagels (fysio) maar die stompjes zagen er ook niet uit. Patiente van mij die nagelstyliste is zei dat ik gewoon eens langs moest komen. Ik ben er nu totaal vanaf 馃槉 (ondertussen wel 2 jaar verder) en laat me nagels nu alleen nog doen bij feestjes. Maar dan wel kort zodat ik nog steeds er mee mag werken 馃槆.