223 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb 2 jongens namen... Nica en Finn... En 1 meisje... Filou Maar wellicht over 34 weken dat het anders is hahahaha

6 jaar geleden

Mijn vriend en ik hebben allebei een lijstje gemaakt, er zijn wel wat overeenkomsten maar zijn er nog niet over uit (gelukkig hebben we nog ff 馃槀). Voor een meisje vind ik Julie, Jackie en Skye leuk. Voor een jongen Collin, Jake en Tyler. Wat vinden jullie? Of hebben jullie suggesties in deze stijl?

6 jaar geleden

Zeker! 馃グ Jax voor een jongen 馃挋 Liv voor een meisje 馃挅

6 jaar geleden

Reactie op Anita1984

Zeker! 馃グ Jax voor een jongen 馃挋 Liv voor een meisje 馃挅
Leuke namen!

6 jaar geleden

Ella & casper 鉂わ笍馃榿

6 jaar geleden

Leuke namen!
Thanxxx! Een jongensnaam vond ik nog erg lastig, maar mijn verloofde was een serie aan het kijken en daar zag ik een Jax in voorbij komen en dat vonden we meteen een leuke naam 馃榿

6 jaar geleden

Was een heel gedoe bij ons. De meeste namen die ik echt mooi vind, waren voor meneer niet goed genoeg 馃槄 Ik wou Ari毛lle of Orph茅e voor een meisje. Nu is het Ana茂s geworden en die vinden we beide erg mooi. Voor een jongen kwamen we bij Finn uit 馃グ馃槏

6 jaar geleden

Mijn vriend en ik hebben allebei een lijstje gemaakt, er zijn wel wat overe ...
Mijn man vindt Taylor en April leuke meisjesnamen, misschien dezelfde stijl? Ik ben er nog niet over uit, vind Taylor ook een jongensnaam of denk aan Swift 馃槄 En April vind ik erg leuk, alleen denk ik dat het in Nederland wat minder is... Onze dochter heet Olivia June ook nog eens dus misschien teveel maanden? En jongensnamen... Lewis vonden we wel leuk alleen konden we toch niet aan wennen en mijn man is fan van Gavin, maar vind ik niks en ik vind Evan leuk, maar vragen we ook af of Nederlanders dat wel uit kunnen spreken normaal. 馃檲 Nog maar een kleine 7 maanden dan moeten we het toch echt weten 馃

6 jaar geleden

Meisjes naam hebben we al.. een hele tijd terug vroeg ik hem en per toeval had hij dezelfde naam die ik altijd al graag wou.. Meisje wordt toch echt Fay Jongens naam komen we niet uit...maar er wordt toch gezegd dat we een meisje krijgen , we zien het wel 馃槃 Jongens namen zijn lastig , mn zoontje van nu heet Aiden blijf dat wel een fantastische naam vinden.

6 jaar geleden

Meisjesnaam waren we redelijk snel uit.. over een jongensnaam worden we het niet eens. Enkel dat het kort en Hollands moet zijn. Mijn keuze zou zijn Roef, Floris of Lef. Helaas is mn vriend het er niet mee eens. We wachten tot we het geslacht weten. Als het een meisje word, zijn we klaar. Anders hebben we nog ff voor een jongensnaam

6 jaar geleden

Eva 鈾ワ笍 Owen 馃挋

6 jaar geleden

Ik neig naar Aiden en Elena al jaren maar mn man vind het echt niets en m'n vriendin haar reactie was alien? Dat hielp ook niet. Vind Nora echt leuk maar eerst maar zien dat het een meisje wordt dikke kans dat nr 3 gewoon weer een jongen wordt 鈽猴笍

6 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Mijn man vindt Taylor en April leuke meisjesnamen, misschien dezelfde stijl ...
Olivia June vind ik prachtig! June staat ook op m鈥檔 lijstje trouwens 馃槉 het is zo lastig! Bij Taylor denk ik idd ook aan swift haha. Gavin vind ik ook leuk trouwens

6 jaar geleden

Olivia June vind ik prachtig! June staat ook op m鈥檔 lijstje trouwens 馃槉 het ...
Dankje! Had het niet gezegd, maar jullie opties vind ik ook leuk, volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde smaak qua namen ;)

6 jaar geleden

Wij zoeken namen die je hetzelfde uitspreekt als schrijft. Ik vind zelf dave en jake leuk maar ja dat schrijf je toch wel heel anders dan dat je het uitspreekt.. zucht

6 jaar geleden

Voor een meisje wordt het waarschijnlijk Josephine. Onze 1ste dochter heet Anne-Roos. Jongens naam zijn we nog niet overuit. Julian, Jorrit, Ruben, Liam staan o.a. Op de lijsy

6 jaar geleden

Ow wij hebben ook zoveel op ons lijstje Livia, Mila of Zoey voor een meisje en Kian, Kayden of Nathan voor een jongetje.

6 jaar geleden

Noortje voor een Meisje en Bram voor een jongen 馃挄馃挋

6 jaar geleden

Ik heb een hele waslijst aan meisjes namen! Hoog op mn lijstje staan Lizzy, puck, jip en mikki Jongens vind ik heel lastig maar mn vriend vind Sam en fyn heel leuk

6 jaar geleden

Wij zijn wel fan van oude Vlaamse namen: 馃懚馃徏 Stan, Marcel, Louis 馃懅馃徏 Lea, Louise, Ella