10 Reacties
4 jaar geleden
Ja ik heb ervaring, hier was ze alleen continue ziek zonder oorzaak, met name koorts. Geen oor of long ontsteking.
Nooit spijt van gehad, met 3 geknipt. Had gewild dat we het eerder hadden gedaan. Ze had werkelijk totaal geen last van de operatie. Keel amandelen schijnen wel vervelend te zijn.
4 jaar geleden
Reactie op Michelle_v_b
Ja ik heb ervaring, hier was ze alleen continue ziek zonder oorzaak, met na ...
Wat fijn om te horen... ja hij is ook altijd "verkouden" en als hij dan echt ziek word is t 100x erger!
Hij snurk ook erg en ook soort slaapapneu en dat zijn ook redenen om t weg te halen maar ze nemen je niet serieus, het is altijd hetzelfde verhaal "kinderen worden gewoon vaker ziek"
4 jaar geleden
Reactie op Eeff89
Wat fijn om te horen... ja hij is ook altijd "verkouden" en als hij dan ech ...
Bij ons was slaapapneu een directe indicatie om de amandel te knippen!! Dus ik zou het zeker weten doen!!!!
4 jaar geleden
Oh zo herkenbaar je verhaal.... krijg alleen maar te horen...oh hoort erbij...ze is 15 maanden en bijna alleen maar verkouden...ik kan ze niet anders.... vandaag weer naar huisarts en vroeg als eerste...doe je zoutoplossing!! Nou dat helpt niks! Is alleen maar een strijd om het in haar neus te krijgen.... dus doe ik niet meer. Heb natuurlijk gezegt dat ik het wel doe.... maar het niet helpt.... nu dus weer kuurtje gehad... ik hoop dat het helpt...zo niet dan wil ik ook een doorverwijzing... maar beter om nog even te wachten...Anders krijg ik weer te horen, ja er heerst griep...
Word er heel verdrietig van.
4 jaar geleden
Reactie op Eeff89
Nou die kno arts waar ik van de week ben geweest weigert zn neusamandel te ...
Dat klopt niet.
Ik ben met mijn zoontje van 14 maanden naar de kno arts geweest omdat hij al 5 keer een midden oor ontsteking heeft gehad. Ik was er klaar mee en heb een verwijzing gehad. De kno arts heeft zn oren, keel en neus bekeken. Hij krijgt woensdag buisjes en zn neus amandelen worden geknipt omdat het allemaal opgezet is.
Wat er dus gezegd wordt dat het vanaf 4 jaar pas mag klopt niet helemaal.
4 jaar geleden
Ons zoontje 15 maanden ook bijna non stop verkouden, non stop oorontsteking, snurken, überhaupt slecht slapen altijd al, krijgt dinsdag buisjes en neusamandelen.
Wij waren in NL in ziekenhuis bij KNO en die zeiden direct neusamandelen en buisjes en omdat in NL op dat moment lange wachtlijst was naar België gegaan. Daar kon ie binnen paar dagen bij KNO op consult en binnen 3 weken operatie. Keelamandelen knippen ze niet onder de 4 maar neusamandelen wel!!!!
Wij slapen al zeker 4 maanden enorm slecht door de kleine man. Wordt iedere avond/nacht wakker met pijn en hysterisch en beland uiteindelijk in ons bed. We gaan heel hard duimen dat hij nu niet meer wakker wordt Vd pijn en vervolgens lekker in z’n eigen bedje kan slapen. Want hij kan t wel…. Iemand ervaring combi slecht slapen en na operatie beter slapen? De artsen verwachten van wel🤞🙏🏼
4 jaar geleden
Reactie op Anna2015
Ons zoontje 15 maanden ook bijna non stop verkouden, non stop oorontsteking ...
Ja!!! Wij hebben drie jaar continu (!!!!! Ik was KAPOT, ik heb gehuild bij de arts) slechte nachten gehad. Soms maanden achter elkaar gewoon ieder uur een uur op. Na neusamandel eruit slaapt ze door!! 🙏🙏🙏🙏🙏