Nog meer leraren hier?

Amy0290
16 dagen geleden
Volgen
Ik ben docent op middelbare school en weet niet wat ik moet doen als we terug naar school gaan op 2 juni. Lesgeven ben ik minder bang voor maar ik moet met de trein en de bus naar de school. Ik wilde eigenlijk niets zeggen tegen mijn baas tot de zomervakantie, want dan ben ik pas 12 weken, ook zal het misschien een invloed hebbem op welke klassen ik krijg (ik geef les in de bovenbouw maar als ik zeg dat ik zwanger ben misschien geven ze mij alleen onderbouw klassen omdat ik met de kerstvakantie ga stoppen). Heeft iemand tips /advies? Alvast bedankt, Amy
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Mexmime
16 dagen geleden
Hoi Amy, ik werk ook op een middelbare school maar ik ga met de auto dus heb het OV probleem niet, wel heb ik besloten het ook pas echt na 12 weken te vertellen, dus vlak voor de zomervakantie
  • Rapporteren
Mama Van Sterretje
16 dagen geleden