30 Reacties

5 jaar geleden

Ps: hij heeft rond 9 uur kruiken gekregen en nu met de voeding van 0:00 was hij 36,3... dus opnieuw net de kruiken warm gemaakt... de volgende voeding rond 4 uur is hij meestal 36,5/36,6 ik maak me hier wel zorgen over aangezien het hier dus 21 graden is....

5 jaar geleden

Is de baby al op geboortegewicht? Zo ja, zou het niet meer nodig moeten zijn om kruiken te gebruiken. Dit komt niet vaak voor bij een baby van 5 weken oud. Misschien kun je morgen even bellen naar cb om adcies in te winnen van een professional?🤔

5 jaar geleden

Reactie op Altay2018

Is de baby al op geboortegewicht? Zo ja, zou het niet meer nodig moeten zij ...
Ja is hij allang overheen..

5 jaar geleden

Was dit ook bij zuj. Geboorte? Dan bedoel ik zijn tempratuur? Mijn zoon is ondertusse ook 5weken en hij heeft altijd rond de 36,6 gehad.. mijn tempratuur is ook altijd 36,5. Dacht miss iets van mij.

5 jaar geleden

Misschien met een mutsje op slapen ? Kleintjes verliezen meeste warmte via hun hoofd

5 jaar geleden

Reactie op TatjanaT

Misschien met een mutsje op slapen ? Kleintjes verliezen meeste warmte via ...
Hij slaapt altijd al met een mutsje

5 jaar geleden

Reactie op Mama To Be92

Was dit ook bij zuj. Geboorte? Dan bedoel ik zijn tempratuur? Mijn zoon is ...
Nee toen niet, we hebben een week in het ziekenhuis gelegen en toen had hij helemaal geen kruikjes nodig dit is pas zo gekomen sinds we thuis zijn met m.... maar het is hier gewoon confinue 21 graden....

5 jaar geleden

Hier baby van 5 weken oud. Houdt zijn temperatuur prima vast en is allang op geboorte gewicht. Des ondanks geven we kruikje omdat lekker warm is! Hij slaapt altijd heerlijk

5 jaar geleden

Hier baby van 5 weken oud. Houdt zijn temperatuur prima vast en is allang o ...
Mag ik vragen hoe jullie de kruikjes voorbereiden?

5 jaar geleden

Reactie op Mama To Be92

Mag ik vragen hoe jullie de kruikjes voorbereiden?
Kokend water daarna in kruikenzak. We leggen de kruik op de dekens (hij slaapt met twee dekentjes) bij het voeten einde. Anders is het te warm. We leggen kruik voordat hij gaat slapen altijd op de plek waar hij ligt om het bedje voor te verwarmen. En gouden tip: Altijd goed controleren of de kruik niet lekt!

5 jaar geleden

Lijkt me beste dat je even met consultatiebureau belt voor advies ❤️

5 jaar geleden

Niet geïsoleerd brrrr moet er niet aan denken. Laat staan een baby ... ik vind het op onze slaapkamer die geïsoleerd is al fris savonds en snachts. Vooral tijdens de voedingen. Mijn dochter heeft ook nog een warm kruikje maar dat is dan gewoon voor de warmte.

5 jaar geleden

Onze dochter heeft nog 1 kruikje in bed, dr slaapkamer is best koud.. tussen de 15/17 graden.. temperatuur is gemiddeld 36,6 dit was op onze kamer al.. vandaar nog dat kruikje.. Ik zou ook het consultatiebureau bellen! Onze dochter is 4 weken.. kruikje doen we meer voor de “lekker” want doen meestal alleen heet water zodat het bedje is voorverwarmd denk dat ze wakker wordt als ik naar in een koud bedje leg.. ik zou even bellen dan weet je zeker hoe/ wat van een professional! Succes

5 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Ps: hij heeft rond 9 uur kruiken gekregen en nu met de voeding van 0:00 was ...
Misschien een wol mutsje op doen. Mijn tweeling heeft dat nu ook omdat hun ook elke keer een lage temp hadden. Mutsje is niet de mooiste maar doet echt zijn werk. En kan niet van het hoofdje af glijden. Voor de nacht heeft mijn tweeling lange romper, boxpakje, vestje en 2 paar sokken en dan wollen mutsje op en tevens een kruik. Temp is dan net 36,5- 36,6. Slaapkamer is 17-18 graden.

5 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Ps: hij heeft rond 9 uur kruiken gekregen en nu met de voeding van 0:00 was ...
Ons werd verteld huid op huid te gaan, een uur lang, bij een temperatuur onder de 36,5.

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 12-01 geboren en heeft ook elke keer en lage temperatuur, wij snappen er ook niks van🤷🏻‍♀️ Hij slaapt in een romper met lange mouwen en pyjama pakje. In een omslagdoek, onder 2 dubbele dekentjes. Als hij wakker wordt heeft hij rond de 36,7/36,8. Onze kamer is ong 20 graden. Als we een dekentje af toen zakt zijn temperatuur ook onder de 36,5. Mutsje heb ik niet meer op, dat vind ie niet fijn, vandaar de omslagdoek, ligt ie lekker met z'n hoofdje in.. Hij doet het verder goed, dus we maken ons er niet zoveel zorgen om. Maar wel vreemd, mijn andere kinderen hadden dit allemaal niet.

5 jaar geleden

Onze kleine, geboren 3 Jan, heeft vanaf de geboorte ook een relatief lage lichaamstemperatuur zo rond de 36.5 maar zoals de kinderarts en kraamhulp uiteindelijk concludeerden; daar is niets mis mee, ze lijkt gewoon op haar moeder (ik heb zelf ook altijd een temperatuur tussen de 36.4 en 36.7) 🙃

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 12-01 geboren en heeft ook elke keer en lage temperatuur, w ...
was bij ons ook. Toen ze ouder werd, werd ze vanzelf steeds warmer! Nu altijd tussen 36.8 en 37. Ze is nu 6 weken ouder. Eerder was ze altijd 36,5 of lager...

5 jaar geleden

Onze zoon van 28 januari alleen de eerste nacht hij begon met een ondertemp van 36 en doe kroop op in de nacht tot 37.5 toen geen kruik meer warm gemaakt en vanaf dat moment geen kruikjes meer gemaakt en blijft netjes op temp tussen de 36.9 en 37.3

5 jaar geleden

Onze dochter is 6 weken oud en gebruik 1 kruik in bed. Wii geven de laatste fles boven, als we beginnen met de fles leg ik de kruik op haar lig gebied, zodat haar plekje lekker warm wordt. Dan leg ik haar slaapend in bed. Werkt hier top. Verder gebruiken we geen kruiken. ( had alleen met dit winterweer ook de wagen opgewarmd)