2 Reacties

één maand geleden

Jazeker! Wij hebben ook een kereltje van drie jaar met een behoorlijk temperament. Kan ook echt een woede uitbarsting hebben. Slaat ook wel eens. Ook soms een grote mond ( domme mama , stomme mama etc ) Denk dat het ook echt de leeftijd is waar we in zitten. Hopelijk wordt het uiteindelijk iets beter 🤗

één maand geleden

Ik heb een dochtertje van net 3 jaar, ook een hele pittige tante! Al 3 jaar lang een slechte slaper ... en het breekt mij echt op. Heel prikkelbaar. Mijn man heeft ook adhd en is een slechte slaper... en vermoedelijk heeft zij daar ook last van.... al is ze niet zo heftig als hoe jij het omschrijft.... het slaan of schoppen is niet zo extreem... maar behoorlijke driftbuien herken ik wel. Nu heeft ze ook de waterpokken dus zal ook mede oorzaak zijn🙈 maar de hel is echt losgebroken vanavond😱 het naar bed gaan en de nachten is echt drama de laatste maanden.... dat ik nu echt de deur op slot heb gedaan😔 en ze de hele boel afbreekt!! Het doet mij echt pijn! Maar ben er helemaal klaar mee!! Hopelijk is het een fase😔