42 Reacties
5 jaar geleden
Wat leuk :-)! Bij mij klopte hij niet. Theorie zei een meisje, ik krijg een jongen :-)
5 jaar geleden
Heb zelf altijd (ook voor de zwangerschap al) gedacht: de eerste wordt een jochie/ het is een jongen.
Nub was niet echt duidelijk te zien maar aantal mensen zeiden aan de hand daarvan: denk een jongen.
Van het weekend pretecho gehad en de dame zei: overduidelijk een jongentje hoor.
Zag het zelf absoluut niet maar het is haar werk dus ik geloof haar haha.
Had het dus altijd al goed qua gevoel.
Vriendlief helemaal blij natuurlijk. Met een meisje ook natuurlijk maar een stoer ventje is net even iets meer in zijn straatje haha.
Had voor mij wel even gek geweest als ze had gezegd dat het een meisje zou worden. Geen teleurstelling of iets maar meer van: huh?! Omdat ik al zo het idee had dat het een mannetje zou zijn.
5 jaar geleden
Reactie op MomJ’s
Bij mij klopte het ook. Een jongen!

Oh jaaa, die was ook duidelijk ja.
5 jaar geleden
Bij mij klopte het niet. Ramzi, nub en Chinese kalender zeiden meisje, en we krijgen een jongen💙
5 jaar geleden
Volgens de nub theorie werd er gezegd door de echocopiste dat we een jongetje zouden krijgen maar het bleek toch een meisje te zijn 😅
5 jaar geleden
NUB zei meisje maar was ietsje voor 12 weken die echo dus eigenlijk zijn het dan allemaal nog meisjesnubs. Dat zei onze echo scopiste er ook bij. NUB is tussen 12-14 weken dat het veelzeggend kan zijn.
5 jaar geleden
Voor mijn zwangerschap, voor we begonnen aan een kindje zei ik tegen mijn vriend : als ik zwanger ben is't ne jongen. 90%zeker. Afgelopen weekend de reveal gedaan, en tranen gelaten want het was effectief een jongen. Nog nooit ben ik zo overtuigd geweest van mijn voorgevoel, dat dan nog bleek te kloppen. 😍!