10 Reacties

5 jaar geleden

Heb je deze voeding al geprobeerd? Hier ook darmkrampjes en was ook benieuwd of dit helpt.

5 jaar geleden

Ik gebruik sinds een paar dagen Nutrilon Omneo ivm krampjes en moeilijke ontlasting. Ik mix zijn eigen voeding met Omneo (2 schepjes van beide). Mijn kindje heeft totaal geen last gehad van het overstappen en het werkt heel goed bij hem, dus ik zou zeggen: gewoon proberen 馃槂

5 jaar geleden

Wij zijn sinds maandag overgestapt op advies van t CB en de cranio sacraal therapeut. Hij lijkt het er goed op te doen. Eerst begonnen met 2 om 2 nu volledig 4 scheppen omneo. Het kan 1-2 weken duren totdat je verschil merkt.

5 jaar geleden

Geen ervaring met nutrilon maar wij zijn in de eerste week al overgestapt naar hero nutrasense comfort. Van een op de andere dag waren de krampjes over. Ben gewoon zo overgestapt en dat ging goed 馃槉

5 jaar geleden

Ik gebruik het sinds 3 weken, dochter is nu bijna 6 weken. De eerste 3 weken heeft ze alles bij elkaar gekrijst van de buikpijn. Toen omneo gekocht en geprobeerd rustig om te switchen (helft helft) maar het leek alsof ze hier juist meer last van kreeg. Toen ben ik maar meteen volledig doorgestapt op de omneo, nergens last meer van nu!

5 jaar geleden

Hier ook overgestapt. Geen last van het overstappen. Nog wel af en toe last van krampjes maar een stuk minder. Krampjes kunnen hier ook komen, doordat we nog wel iets extra indikken de voeding vanwege reflux.

5 jaar geleden

Reactie op Esma55

Geen ervaring met nutrilon maar wij zijn in de eerste week al overgestapt n ...
Poept jou kleine goed en veel op de hero comfort??

5 jaar geleden

Wij zijn van nutrilon naar Hipp overgestapt en gebruiken daarbij ook de Dr. Brown flessen en voeden de baby op zij ivm kraampjes en werkt super! Baby drinkt ook niet meer gulzig en heeft geen last meer van krampjes echt aan te raden !!!! Dr. Brown op advies van de groep gekregen en t hoeft niet aan voeding te liggen btw dus probeer het eerst met een goede fles , omdat het bij ons toen dan pas goed ging.

5 jaar geleden

Sinds afgelopen maandag overgestapt op nutrilon omneo, maar ik merk nog totaal geen verschil. De kleine man heeft vanaf dinsdag geen ontlasting meer gehad en elke keer als hij wakker is begint die heel hard te huilen van de pijn. Hopen dat het snel verbeterd, want het is zo zielig om te zien 馃ズ

5 jaar geleden

Reactie op Adreamcametrue

Wij zijn van nutrilon naar Hipp overgestapt en gebruiken daarbij ook de Dr. ...
Hoe doe je dat praktisch het voeden op de zij?