10 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik het sinds 3 weken, dochter is nu bijna 6 weken. De eerste 3 weken heeft ze alles bij elkaar gekrijst van de buikpijn. Toen omneo gekocht en geprobeerd rustig om te switchen (helft helft) maar het leek alsof ze hier juist meer last van kreeg. Toen ben ik maar meteen volledig doorgestapt op de omneo, nergens last meer van nu!
5 jaar geleden
Wij zijn van nutrilon naar Hipp overgestapt en gebruiken daarbij ook de Dr. Brown flessen en voeden de baby op zij ivm kraampjes en werkt super! Baby drinkt ook niet meer gulzig en heeft geen last meer van krampjes echt aan te raden !!!! Dr. Brown op advies van de groep gekregen en t hoeft niet aan voeding te liggen btw dus probeer het eerst met een goede fles , omdat het bij ons toen dan pas goed ging.
5 jaar geleden
Sinds afgelopen maandag overgestapt op nutrilon omneo, maar ik merk nog totaal geen verschil. De kleine man heeft vanaf dinsdag geen ontlasting meer gehad en elke keer als hij wakker is begint die heel hard te huilen van de pijn. Hopen dat het snel verbeterd, want het is zo zielig om te zien 馃ズ
5 jaar geleden
Reactie op Adreamcametrue
Wij zijn van nutrilon naar Hipp overgestapt en gebruiken daarbij ook de Dr. ...
Hoe doe je dat praktisch het voeden op de zij?