11 Reacties

4 jaar geleden

Ik deed echt beide de helft poeder zeg maar alleen mijn kleine is nu verstopt omdat ik te vroeg meteen over ben gegaan naar alleen omneo zou toch echt w 2 weken nebgeb en dan langzaamaan over naar 1

4 jaar geleden

Ik heb met mijn dochter ook niet gecombineerd(wist niet eens dat het moest) en ze is sinds gister over op koemelkvrije nutrilon. En ze doet het er goed op geen verstoppingen enzovoort. En ze is nu ook een stuk rustiger (qua dingen die niet klopte) dan hier voor op het andere voeding waar ze eerst op stond.

4 jaar geleden

Reactie op M W N

Ik heb met mijn dochter ook niet gecombineerd(wist niet eens dat het moest) ...
Heb je dan de Nutrilon HA of de Pepti?

4 jaar geleden

Ongeveer 2 weken geleden begonnen met nutrilon omneo door advies van het consultatiebureau, omdat mijn zoon ook veel last had. Zij adviseerde om de eerste dag even helft, helft te doen en de dag erna al gewoon helemaal over te stappen naar de hele fles omneo. Maar dit zal ook wel weer per consultatiebureau verschillen wat je het beste kan doen. Weet nu wel dat ze echt even (2 a 3 weken) moeten wennen aan de nieuwe voeding.

4 jaar geleden

Ik heb 5 weken Kruidvat merk voeding gebruikt... Maar sinds gister nu ook overgestapt op nutrilon omneo... Want de krampjes waren een hel! Ik hoop dat ik er goed aan doet om over te stappen op nutrilon omneo🙈 maar Zo kon ook niet langer.

4 jaar geleden

Wij zijn in de tweede week al overgestapt op de nutrilon omneo voeding. Eerste twee dagen gemixt met normale voeding, maar daar reageerde ze juist heel slecht op. Daarna wel echt wennen aan de omneo, ongeveer 2 weken. Maar gaat nu gelukkig steeds beter. Ze is nu 8 weken

4 jaar geleden

Ik ben van de week op aanraden van het CB ook overgestapt en kon volgens de kinderarts meteen overstappen. Dus dat hebben we gedaan en geen problemen ondervonden.

4 jaar geleden

Reactie op Mama van Thijmen

Heb je dan de Nutrilon HA of de Pepti?
Ik de Pepti bij Etos weggehaald

4 jaar geleden

Ik gaf eerst bv maar daar reageerde onze kleine meid echt heftig op met wat ik at of drink. En 6 dagen duurde het voor 1 poep luier knetter hard zo sneu. Ben zo blij met de nurtilon omneo. Hadden we eerder moete doen.

4 jaar geleden

Hier ook op aanraden van het CB in 1 keer overgestapt naar de Omneo. Binnen 2 dagen een tevreden en blije baby.