10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb gewoon gevraagd of ze daar ook kruidvat hadden en dat hadden ze voor hem gehaald.. of hadden ze al.. Weet niet of er veel verschil zit tussen de soorten en of ze daar last van krijgt eigenlijk

2 jaar geleden

Wij geven hier thuis ook Kruidvat voeding, mijn dochtertje heeft al aardig vaak in het ziekenhuis gelegen waar ze ook nutrilon hebben, elke keer weer proberen we opnieuw te voeden met nutrilon in het ziekenhuis , maar na 1 dag voeding krijgt ze onwijs krampjes☹️ mijn ervaring is dan ook, dat ondanks ze zeggen dat er weinig verschil zit in voeding van nutrilon of Kruidvat, het toch degelijk wel krampjes kan veroorzaken.

2 jaar geleden

Die van mij krijgt thuis ook kruidvat, op kdv nutrilon. Geen problemen mee 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Dat scheelt per kindje. Je kunt thuis een pak Nutrilon proberen voor een paar voedingen en kijken hoe je kindje reageert.

2 jaar geleden

Ik heb gelezen dat ze een week aan andere voeding moeten wennen en daarna geen krampjes meer hebben. Als je het afwisselt heb ik geen idee hoe de darmpjes daarop reageren..

2 jaar geleden

Lio heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen en daar kreeg hij ook nutrilon en thuis kruidvat. Hun zeiden dat het niet uitmaakt omdat er weinig verschil in zit. Uiteindelijk bleek lio koemelkallergie te hebben dus overgestapt naar neocate. Maar de overgang naar kruidvat en nutrilon merkte ik bij hem geen verschil in

2 jaar geleden

Onze man krijgt bij de opvang nutrilom en thuis kruidvat of bonbebe Gaat prima en merk er niets van. (Is ook 99,9% t zelfde)

2 jaar geleden

Hier ook zo, geen problemen. Geen krampjes oid

2 jaar geleden

Wij geven thuis AH voeding en op de opvang krijgt onze dochter nutrilon. Dit gaat gewoon goed :-) ze is ook 5 maanden oud.

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie reacties. Denk dat ik het maar gewoon gaat uit proberen 😉