11 Reacties
6 jaar geleden
Ik slik het al vanaf 6 weken, zonder red ik het niet!! In het buitenland schrijven ze het veel vaker en makkelijker voor dan in NL.. zoek maar eens op Engelse onderzoeken. Mijn vorige zwangerschap startte ik met 8 weken . Dat kindje is kern gezond. Dit keer hoop ik dat natuurlijk ook! Ik krijg extra echo's. Ik maak me niet echt zorgen moet ik zeggen.
6 jaar geleden
Oh ja en je wordt wel medisch als je dit slikt
Ja dat vermoedde ik al. Ik had het vorige week allemaal zo perfect uitonderhandeld en toestemming van ziekenhuis om niet medisch te zijn🙈 Maar dat is dan maar zo. Dank ook voor je andere reactie. Verloskundige uit ziekenhuis belt me straks. Heb ook verhoging dus sluit tijdelijke opname sws niet uit. Dit kan iig niet zo verder. Was met 6 weken nog zo enthousiast hoe het ging🙄
6 jaar geleden
Ik slik al vanaf week 5 zofran. 3x daags. Dit heb ik gekregen van de gyncholoog. Het valt mij nu nog heel erg zwaar maar ik kan thuis blijven tot nu toe. En lig niet telkens uitgedroogd in het ziekenhuis.
6 jaar geleden
Reactie op EvelienA
Zie mijn bericht bij de topic "medicatie misselijkheid"
Dankjewel, ik las het ja. Ik ben zelf maar al die studies gaan lezen via google scholar. Van de 5 studies is er idd 1 studie die dit laat zien, waarbij ‘het’ een vergrootte kans is van 1,1 op de 1000 vrouwen naar 1,3 op de 1000 vrouwen en ze niet weten of dat daadwerkelijk door Zofran komt.
Ik heb gisteravond een Zofran infuus gehad (en 3 liter vocht en vitamine b1) en voel me een ander mens, of eigenlijk: ik voel me weer mens.