Onzeker

Verwijderd lid
19 dagen geleden
Volgen
Hallo dames, Ik zou vandaag 6 wkn zwanger zijn. 2 dagen geleden na contact bloeding begon ik te bloeden met slierten. Heel even zeurend onder buik gehad. Bloeding leek op mn menstruatie. Toen heb ik contact gehad met VK en zei adviseerde om het af te wachten. Het klonk als een miskraam. Bloeding zou heviger worden en ik zou meer pijn krijgen. Niet gebeurd. Gisteren helder bloed verlies gehad ook met wat slijm er bij. En vandaag is het bloeden gestopt. VK gebeld zij zegt dat ik tot echo moet afwachten 25-5. Dat duurt nog wel even. En ze kunnen het niet vervroegen. Het kan een miskraam zijn maar ook weer niet. Iemand ervaring mee? Want dit doet me mentaal echt niet goed.. toen ik het bloed zag voelde ik me niet meer zwanger. Symptomen nemen af maar komen ook weer terug. Ik denk meer psychisch.. als dit een miskraam is geweest duurt het dan zo kort? Pijnloos? Ik zag jet vruchtje niet, misschien omdat het nog zo klein is.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
BabyBabyy
19 dagen geleden
Ik zou echt een echo opeisen en anders een andere verloskundige zoeken tot 25/5 is gewoon te lang met jouw symptonen! Zo onzeke rword je ervan!!
  • Rapporteren
Laureentje
19 dagen geleden
Ik heb dit vorig jaar ook gehad en heb toen een zwangerschapstest gedaan en bij mij was het streepje van de hcg heel licht ik wist toen genoeg, succes
  • Rapporteren
Verwijderd lid
19 dagen geleden
Reactie op BabyBabyy
Ik zou echt een echo opeisen en anders een andere verloskundige zoeken tot 25/5 is gewoon te lang met jouw symptonen! Zo onzeke rword je ervan!!
Heb ik al geprobeerd.. ik kom uit Tilburg. En ze heten hier allemaal FAM. En dat betekend dat ze verschillende locaties hebben..
  • Rapporteren
BabyBabyy
19 dagen geleden
Reactie op verwijderd lid
Heb ik al geprobeerd.. ik kom uit Tilburg. En ze heten hier allemaal FAM. En dat betekend dat ze verschillende locaties hebben..
Kijk of je ergens terecht kunt bv een kliniek met pretecho’s dat je daar tegen betaling kost meestal 30 euro terexht kan.. heb je toch zkrheid💙💕sterrkte
  • Rapporteren
aassc
19 dagen geleden
Ik heb dit helaas een paar maanden terug ook gehad. Paar dagen later is het toen gaan doorzetten. Sterkte.
  • Rapporteren
BabyBabyy
19 dagen geleden
Reactie op aassc
Ik heb dit helaas een paar maanden terug ook gehad. Paar dagen later is het toen gaan doorzetten. Sterkte.
Hoe ging t bij jou?
  • Rapporteren
Yasmientje
19 dagen geleden
Heb dit in februari ook mee gemaakt, bij mij ging het uiteindelijk om een miskraam met 6 weken. Begon met licht helder bloedverlies en werd daarna donkerder van kleur. Het is toen even gestopt en daarna is het door gaan zetten als een menstruatie met lichte krampen en toen geen vruchtje gezien. Zou idd een echo eisen of zoeken naar een andere vk. Heel veel sterkte!
  • Rapporteren
Mommy3
19 dagen geleden
Ja helaas zit er niks anders op dat wachten . Als je nu gaat kan het zijn dat het vruchtje er nog zit . Maar kan zomaar morgen er uit komen . Of niet . Idd nog proberen even te wachten . Mischien heeft ze eind volgende week een plekje . Maar rond 8 weken is wel een mooie tijd voor je echo .. als het nu goed zit heb je een.mooi sterk kindje met mooi sterk hartje
  • Rapporteren
aassc
19 dagen geleden
Reactie op BabyBabyy
Hoe ging t bij jou?
Heel heftig, ik verloor teveel bloed en moest met spoed naar het ziekenhuis. Vandaar bij deze zwangerschap heeel veel angst...
  • Rapporteren
Verwijderd lid
19 dagen geleden
Ik zou toch even het een verloskundige bellen of het ziekenhuis. Ik zit zelf bij het ETZ Elisabeth ziekenhuis. En die wouden mij pas echt bij mijn 7 weken echo zien. Want ze konden toch niets voor mij betekenen zeiden hun. Ik heb zelf vanaf gisteren oud bloed verlies, maar geen krampen niks en het is alleen tijdens het plassen. Heb je verder hevige krampen of gewoon krampen? Stolsels of andere dingen.
  • Rapporteren
Jessie92
19 dagen geleden
Ik zou toch even het een verloskundige bellen of het ziekenhuis. Ik zit zelf bij het ETZ Elisabeth ziekenhuis. En die wouden mij pas echt bij mijn 7 weken echo zien. Want ze konden toch niets voor mij betekenen zeiden hun. Ik heb zelf vanaf gisteren oud bloed verlies, maar geen krampen niks en het is alleen tijdens het plassen. Heb je verder hevige krampen of gewoon krampen? Stolsels of andere dingen.
Elizabeth ziekenhuis zottegem?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
19 dagen geleden
Ze blijven adviseren dat ik Moet wachten. Ik had geen krampen, zeurend pijn. Geen stolsels wel wat slijm. Net als bij mn menstruatie. En vandaag is bloeden gestopt. Totaal 2 a 3 dgn bloedverlies gehad. Ik heb toch maar een test gedaan die geeft 1-2 weken aan terwijl ik vandaag 6 wkn zwanger zou moeten zijn. Dusja dat zegt denk ik genoeg
  • Rapporteren
Anna93
19 dagen geleden
Ik zit bij hetzelfde zkh. Mag ook echt pas rond de 8 weken komen.
  • Rapporteren
Anna93
19 dagen geleden
Daar zit ik ook 😊
  • Rapporteren