184 Reacties

5 jaar geleden

Ik vraag me dat ook af wanneer kan je dat met enige zekerheid zeggen?

5 jaar geleden

Hier nu blauw. Kan zijn dat het hier zo blijft, oudste heeft ook felblauwe ogen. Onze tweede heeft lang blauwe ogen gehad maar lijkt nu meer naar groen te gaan, ze is bijna 3. Dus we gaan het zien.

5 jaar geleden

Blaauuw

5 jaar geleden

Reactie op mamavoorheteerst1

Ik vraag me dat ook af wanneer kan je dat met enige zekerheid zeggen?
Na 6 jaar blijft het sowieso die kleur zeggen ze. Maar bij ozne oudste is het al vanaf 1 jaar niet meer veranderd(hij is nu 4). Maar bij onze tweede veranderd het op dit moment nog wel en zij word in juni 3

5 jaar geleden

Blauw! Hoop dat het zo blijft. Wij hebben beide blauw, dus verwacht van wel🤗

5 jaar geleden

Hier een mengelmoesje.. in het begin fel grijs en nu neigt het naar groen/hazel te gaan.. vaders heeft groen/blauwe ogen en ik bruin. Dus ik ga er van uit dat hij mijn ogen krijgt of toch er tussen in blijft🤗

5 jaar geleden

Hier nu nog mooie blauwe ogen😍 vraag me af wat het nog gaat worden. Heb laatst gelezen dat de kleur tot 3 jaar nog kan veranderen. Ik heb zelf groen/bruin en m'n man blauw. Mijn oudste zoontje heeft bruin, die van hem veranderde al heel snel van kleur. Hoop stiekem dat de oogjes dit keer wel blauw blijven 😊

5 jaar geleden

Mijn middelste dochter had tot haar tweede jaar fel blauwe ogen, werden toen groen

5 jaar geleden

En wat maken jullie hieruit op?

5 jaar geleden

Wij hebben beide bruine ogen namelijk, zou cool zijn als hij alsnog blauwe ogen zou hebben (broers opa wel blauwe ogrn trouwens)

5 jaar geleden

Duidelijk blauw. 🥰 We hopen dat hij mijn oogkleur krijgt. Ik heb heel lichtblauwe ogen en krijg soms van random mensen een compliment over mijn ogen. 😅 Zijn vader heeft een nietszeggende kleur (eigen woorden! ;)), een mix van blauw, grijs en een tintje groen.

5 jaar geleden

Hier zijn ze nu blauw. Ik heb blauw-groen en mijn vriend blauw dus ik hoop dat ze blauw blijven 😊

5 jaar geleden

Boven grote broer onder baby. Grote broer heeft licht blauwe ogen met een aparte 'afwijking' in zijn ene oog heeft hij een soort piramide vorm. Baby heeft nog heel donker blauwe ogen, ik hoop dat ze lichter worden dat zou mooi staan bij zijn donker blonde haar. Wij hebben beide blauwe ogen dus blauw blijven ze zeker 😊

5 jaar geleden

Blauw! Ik ben zelf chinees en mijn vriend nederlands met blauwe ogen. Ben benieuwd of het zo blijft🥰

5 jaar geleden

Donkerblauw. Ik en mijn vriend hebben allebei groenbruine ogen. Van beide kanten komt ook heel donkerbruin voor en grijs. Overleden moeder van mijn vriend had blauwe ogen. De kans op blauwe ogen is dan maar 1% maar het zou heel leuk zijn als ons zoontje blauwe kijkers blijft houden

5 jaar geleden

Tot nu toe blauw. Ikzelf heb blauwe ogen en mijn man een mix grijs/groen/blauw dus ik verwacht wel lichte ogen haha

5 jaar geleden

Reactie op Lisa:)

Blauw! Ik ben zelf chinees en mijn vriend nederlands met blauwe ogen. Ben b ...
Ik ben ook Chinees en mijn man is ook Nederlands. Onze zoon heeft nog steeds niet echt een duidelijke oogkleur 😅

5 jaar geleden

Luca is nu 14 weken. Zijn ogen worden steeds blauwer. Ben benieuwd of dat zo blijft 😍

5 jaar geleden

Blauwe ogen🥰 iedereen in de familie heeft blauw behalve ik😊 dus ben benieuwd of ze blauwe houd

5 jaar geleden

Hier nu duidelijk fel blauwe ogen. Maar zal waarschijnlijk rond de 10 jaar over gaan naar groen. Dit is bij al mijn kinderen zo