184 Reacties
5 jaar geleden
Ik vraag me dat ook af wanneer kan je dat met enige zekerheid zeggen?
5 jaar geleden
Reactie op mamavoorheteerst1
Ik vraag me dat ook af wanneer kan je dat met enige zekerheid zeggen?
Na 6 jaar blijft het sowieso die kleur zeggen ze. Maar bij ozne oudste is het al vanaf 1 jaar niet meer veranderd(hij is nu 4). Maar bij onze tweede veranderd het op dit moment nog wel en zij word in juni 3
5 jaar geleden
Hier nu nog mooie blauwe ogen😍 vraag me af wat het nog gaat worden. Heb laatst gelezen dat de kleur tot 3 jaar nog kan veranderen.
Ik heb zelf groen/bruin en m'n man blauw. Mijn oudste zoontje heeft bruin, die van hem veranderde al heel snel van kleur. Hoop stiekem dat de oogjes dit keer wel blauw blijven 😊

5 jaar geleden
Wij hebben beide bruine ogen namelijk, zou cool zijn als hij alsnog blauwe ogen zou hebben (broers opa wel blauwe ogrn trouwens)
5 jaar geleden
Hier zijn ze nu blauw. Ik heb blauw-groen en mijn vriend blauw dus ik hoop dat ze blauw blijven 😊

5 jaar geleden
Boven grote broer onder baby. Grote broer heeft licht blauwe ogen met een aparte 'afwijking' in zijn ene oog heeft hij een soort piramide vorm.
Baby heeft nog heel donker blauwe ogen, ik hoop dat ze lichter worden dat zou mooi staan bij zijn donker blonde haar.
Wij hebben beide blauwe ogen dus blauw blijven ze zeker 😊

5 jaar geleden
Donkerblauw. Ik en mijn vriend hebben allebei groenbruine ogen. Van beide kanten komt ook heel donkerbruin voor en grijs. Overleden moeder van mijn vriend had blauwe ogen. De kans op blauwe ogen is dan maar 1% maar het zou heel leuk zijn als ons zoontje blauwe kijkers blijft houden