15 Reacties
5 jaar geleden
Lucardi schiet oorbellen vanaf 3 maanden oud. Tot een leeftijd van 16 jaar moet een ouder of voogd aanwezig zijn om het toestemmingsformulier te tekenen in de winkel. Er kan in de winkel naar een legitimatiebewijs worden gevraagd
5 jaar geleden
Ligt aan de juwelier/winkel 😊
Ik heb bij m'n dochterje destijds met 10 weken gedaan... ze heeft niet gehuild en nooit last van gehad.
5 jaar geleden
Ik heb verder geen mening. Oke, ook ik heb een mening, maar zal die niet delen. Iedereen is vrij. Maar zulke vragen, vragen om verschillende meningen en belevingen. Het is gewoon op internet te vinden. Dus misschien beter het daar ook te houden. (Uiteindelijk wel een mening, alleen in een andere context)

5 jaar geleden
Mijn dochter krijgt rond de 6 maanden oorbelletjes. Ik was zelf ook zo oud toen ik mn gaatjes kreeg. Ik vind het super schattig staan zo.n kleintje met oorbelletjes 🥰
5 jaar geleden
Jaa mijn dochter krijgt ze ook binnenkort ze is 3 maanden heb het bij mijn andere 3 dochters ook zo gedaan. Ze hebben er nog geen uur last van gehad. Mijn nichtje van 6 heeft net gaatjes en zit er heel de tijd aan met gevolg ontstoken😔
5 jaar geleden
Wij hebben het met 3 maanden gedaan, na haar vaccinatie. Dit werd ons door Lucardi aangeraden. Zij schieten ook niet eerder dan 3 maanden.