15 Reacties

5 jaar geleden

Lucardi schiet oorbellen vanaf 3 maanden oud. Tot een leeftijd van 16 jaar moet een ouder of voogd aanwezig zijn om het toestemmingsformulier te tekenen in de winkel. Er kan in de winkel naar een legitimatiebewijs worden gevraagd

5 jaar geleden

Waarom niet wachten totdat ze het zelf wil bij een jaar of 9/10?

5 jaar geleden

Ligt aan de juwelier/winkel 😊 Ik heb bij m'n dochterje destijds met 10 weken gedaan... ze heeft niet gehuild en nooit last van gehad.

5 jaar geleden

Meeste juweliers doen vanaf 3 maanden. Ik zag ook siebel juwelier

5 jaar geleden

Het is per juwelier verschillend vanaf welke leeftijd ze het doen

5 jaar geleden

Ik heb verder geen mening. Oke, ook ik heb een mening, maar zal die niet delen. Iedereen is vrij. Maar zulke vragen, vragen om verschillende meningen en belevingen. Het is gewoon op internet te vinden. Dus misschien beter het daar ook te houden. (Uiteindelijk wel een mening, alleen in een andere context)

5 jaar geleden

Mijn dochter krijgt rond de 6 maanden oorbelletjes. Ik was zelf ook zo oud toen ik mn gaatjes kreeg. Ik vind het super schattig staan zo.n kleintje met oorbelletjes 🥰

5 jaar geleden

Jaa mijn dochter krijgt ze ook binnenkort ze is 3 maanden heb het bij mijn andere 3 dochters ook zo gedaan. Ze hebben er nog geen uur last van gehad. Mijn nichtje van 6 heeft net gaatjes en zit er heel de tijd aan met gevolg ontstoken😔

5 jaar geleden

Wij hebben het met 3 maanden gedaan, na haar vaccinatie. Dit werd ons door Lucardi aangeraden. Zij schieten ook niet eerder dan 3 maanden.

5 jaar geleden

Geweldig!!! Ik kan niet wachten. Mijn dochter is de 23ste 3 maanden, maar zaterdag 12 weken 🙊. Zou ik het zaterdag al mogen doen dan. De 19e krijgt ze haar eerste vaccinatie. Waarom wordt dit aangeraden???

5 jaar geleden

Ligt aan de juwelier/winkel 😊 Ik heb bij m'n dochterje destijds met 10 wek ...
Welke juwelier heb je het gedaan?

5 jaar geleden

Reactie op Perlita

Geweldig!!! Ik kan niet wachten. Mijn dochter is de 23ste 3 maanden, maar z ...
Ja geweldig he! Ik kan ook niet wachten. En als ze jong zijn kunnen ze er nog niet aan zitten waardoor het gaat ontsteken, daarnaast is het ook super mooi!

5 jaar geleden

Reactie op Dekentje25

Wij hebben het met 3 maanden gedaan, na haar vaccinatie. Dit werd ons door ...
Aah dan moet ik nog een weekje wachten.

5 jaar geleden

Hier ook gedaan 2 weken geleden bij Lucardi. Ze was precies 3 maanden

5 jaar geleden

Reactie op Lauraa91

Hier ook gedaan 2 weken geleden bij Lucardi. Ze was precies 3 maanden
Heeft ze last van gehad??