12 Reacties

5 jaar geleden

Geen idee, maar idd ik heb t ook. Merk het vooral als ik op toilet zit. En zo gek is je vraag niet hoor x

5 jaar geleden

Ik heb het ook ja! Ik kon er ook niks over vinden 馃

5 jaar geleden

Er komt ook meer bloed in je vagina dus mss daarmee

VRIEND

5 jaar geleden

Hoi! Alles is beter doorbloed, merk je ook met de gemeenschap. Is wat gevoeliger etc. Zolang t niet rood is en niet jeukt (schimmelinfectie) is het van de doorbloeding! 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op fibm8

Hoi! Alles is beter doorbloed, merk je ook met de gemeenschap. Is wat gevoe ...
Nee het is zeker geen schimmel infectie. Zou dit dan je g-spot zijn? Het is wel heel goed doorbloed dan馃檲 heb ook constant zin馃檲 niet zo gek dus!馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Leopardx

Geen idee, maar idd ik heb t ook. Merk het vooral als ik op toilet zit. En ...
Wel fijn om te horen dat jullie het ook op gevallen is. Een vriendin waar ik het aan vroeg die zei dat ze dat nooit heeft gemerkt met haar zwangerschap. Omdat ze zichzelf nooit vingert. Maar daardoor ben ik er helemaal niet achter gekomen. Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad dit jaar nog... dus kijk af en toe gewoon of er geen bloed in mijn afscheiding zit. Gewoon voor mun eigen gevoel dat alles goed zit.

5 jaar geleden

Dank u voor het stellen van de vraag. Het was mij gisteren ook al opgevallen, vond het zo raar (kan me niet herinneren dat ik dit had bij mijn eerste zwangerschap). Blij dat ik niet de enige ben 馃槄

5 jaar geleden

Jep, heb ik ook (al vrij snel vanaf het begin merkte ik dit op). Mijn vriend zegt dat het tijdens seks ook echt HEEL strak voelt馃槺馃槀

5 jaar geleden

Ja hoor is heel normaal en dat wordt naarmate de bevalling nadert nog meer. Maar goed dat je dan door je bolle buik je vagina niet meer kunt zien馃槄 en geloof me, ook daarna trekt het gewoon weer bij!

5 jaar geleden

Reactie op margarethd

Jep, heb ik ook (al vrij snel vanaf het begin merkte ik dit op). Mijn vrien ...
馃ぃ beter toch馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Vrouw32

Wel fijn om te horen dat jullie het ook op gevallen is. Een vriendin waar i ...
Ja de ene wel andere niet denk ik. Ja ik check ook alles hoor, is eerste keer zwangerschap dus ben overal alert op haha馃槀

5 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap wordt er 1000-1500 nl extra bloed aangemaakt en veel daarvan gaat vooral naar je baarmoeder en ook je vagina... dus klinkt logisch dat het wat gezwollen zou kunnen zijn