15 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee

4 jaar geleden

Mijn topic om er 1 te vinden in Brabant werd gesloten... Die in Gelderland staat nog open..

4 jaar geleden

Die zoek ik ook nog! Nog niet gevonden in de buurt helaas.. 😶

4 jaar geleden

Ik lees mee. Mijn topic voor Overijssel is ook gesloten

4 jaar geleden

Waarom worden ze gesloten?

4 jaar geleden

Reactie op Joell_h

Ik lees mee. Mijn topic voor Overijssel is ook gesloten
Waarom word dat gesloten?

4 jaar geleden

Omdat de osteopaten ivm de corona maatregelen gesloten zijn en pas weer opengaan als de overheid dat toelaat.. Als de praktijken weer open gaan mogen hier weer berichten over worden geplaatst

4 jaar geleden

Zoveel baby's en kinderen (en volwassenen) hebben er baad bij. Volgens de overheid en verzekeringen is het niet medisch maar als ik naar alle verhalen hoor om me heen en hier de reacties lees zou hier toch eens over nagedacht moeten worden.. Onze dochter had een erge voorkeurshouding, krampen, slikproblemen, stijfheid, last van de snelle bevalling. De osteopaat heeft ons al na 2 behandelingen zoveel rust gegeven en ook voor haarzelf. Nu met onze kleine man dezelfde problemen... Helaas is er niets open...

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mirha

Omdat de osteopaten ivm de corona maatregelen gesloten zijn en pas weer ope ...
Wat raar dat ze topics sluiten! Ik ben vandaag wel naar de osteopaat geweest die gewoon als ‘fysio’ open is en het op papier zo zet.. jammer voor de overheid maar ze vragen erom! Veel mensen hebben er zeker baat bij..

4 jaar geleden

In Zevenaar ( vlakbij arnhem) is er eentje open, die werkt net over de grens tijdelijk in Elten ( Duitsland). Mocht iemand er een zoeken die in gelderland woont.

4 jaar geleden

Reactie op Els9191

In Zevenaar ( vlakbij arnhem) is er eentje open, die werkt net over de gren ...
Hoe heet die?

4 jaar geleden

Reactie op maaike79

Hoe heet die?
https://therapiezevenaar.nl/ Praktijk gimbornhof. Ik moet er zelf ook even voor rijden maar dat vind ik niet zo erg. Ik kan er vanmiddag weer terecht!

4 jaar geleden

We hebben nu zelf Tanja Kamphuis gevonden. Ze werkt in Gronau. We konden er snel terecht. Je moet het alleen zelf betalen. Dus voor wie er nog een osteopaat zoekt in Enschede e.o dan is dit een aanrader.