45 Reacties
6 jaar geleden
Wij vertellen het morgen aan mijn mama en stiefpapa, oma en zus en schoonbroer. De rest moet wachten tot 12 weken. We hebben alle letters van de zin "In januari promoveren jullie" op individuele kaartjes geschreven en gaan ze even laten puzzelen 😉 hopelijk vinden ze snel de juiste zin én hebben ze het dan door 😂
6 jaar geleden
Wij vertellen het morgen aan mijn mama en stiefpapa, oma en zus en schoonbr ...
Creatief!!
6 jaar geleden
Ik moet wachten tot de grenzen weer open gaan.. als mijn zusje en ouders dan weer langs komen over +- 2 maandjes, wachten we ze op op het vliegveld met een spandoek, welkom opa & oma, welkom tante 😊😊
6 jaar geleden
Ik ben 6+2 en heb over precies 2 weken de eerste echo. Toch hebben we besloten dat we het de ouders vast wilden vertellen, dus dat hebben we dit weekend gedaan. De reden ervoor was dat we ze echt wilden verrassen, als we nog een paar weken zouden wachten zouden ze het wel aan mij merken (geen wijntjes😉).
We hebben ze een cadeautje gegeven: een voorleesboek voor opa’s en oma’s. Kunnen ze straks lekker voorlezen als het kindje komt logeren 😊
6 jaar geleden
Wij hebben het ouders en broers/zussen meteen verteld. Vorige keer miskraam gehad dus vond het fijn om te delen en steun te hebben in spannende tijd.
6 jaar geleden
Wat leuk die rompertjes! Wij hebben voorleesboeken waarin we dan het fotootje van de echo plakken!
Wachten nu nog wel met vertellen totdat de echo laat zien dat alles goed is. Vorige keer tegen behoorlijk wat mensen moeten vertellen dat het een miskraam was geworden.
6 jaar geleden
Wij hebben onze beide ouders een bos bloemen gedaan onder het mom van Corona met een kaartje erin waarop stond: ‘Dikke zoen, je weet wel waarom’ en aan de binnenkant van het kaartje een sticker met ‘BABYNIEUWS💕’. Die reacties waren geweldig🥰
6 jaar geleden
Wij zijn er nog niet echt over uit wanneer we het willen vertellen. Ik heb 16 juni de eerste echo en ben dan 8 weken, en wellicht als we weten hoever ik precies ben. Gister bij m’n schoonouders gegeten en gevraagd of het vlees doorbakken mocht zijn met een rood hoofd..😳 ik zag m’n schoonvader kijken.. Vind het zo moeilijk om het nog even geheim te houden! Ik lees hier al veel leuke ideeën om er iets speciaals van te maken, leuk!
6 jaar geleden
Wij hebben 3 van deze ballonnen besteld om het aan onze ouders te vertellen, vandaag nog mijn schoonfamilie. Super leuke reacties al gehad. En ze vinden het tot nu toe ook super leuk als opa’s en oma’s dat ze zo al iets tastbaars thuis hebben met de echo er op 😊

6 jaar geleden
Gisteren met precies 6 weken mijn ouders verteld. Ik ben erg cllose en kon het niet langer voor me houden. Her wordt hun 1e kleinkind. Mijn schoonouders hebben er al 4, dus daar wachten we nog even mee. Wij krijgen over 1.5 week al onze 1e echo en kunnen niet wachten.

6 jaar geleden
Wij gaan het met Vaderdag doen, 10 dagen na de eerste echo. We hebben een Fries voorleesboekje gekocht ‘Stip & Syn Pake’ (Dribbel & zijn Opa). We zijn van plan daar de eerste echo in te doen. Nu al zin in 🤩
6 jaar geleden
16 juni eerste echo, dan kleed ik mijn twee jongens een t-shirt aan met big Brother tekst en in een doos de echo foto erin en gaan het met vaderdag kenbaar maken aan mijn schoonouders en iets daarvoor aan mijn zus etc..