34 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg mee als mag🥰

4 jaar geleden

Bij de eerste zijn we meteen naar 90x200 gegaan. Hebben toen op mp een flexa classic gekocht in whitewash. Die heeft rondom een hekje, maar met een opening op een hoek. Kleine kans dus als ze slapen dst ze eruit vallen, maar 't kan wel als ze wakker zijn.

4 jaar geleden

Bij de eerste zijn we meteen naar 90x200 gegaan. Hebben toen op mp een fle ...
Bij welke leeftijd maakten jullie de overstap? Zit er ook aan te denken, maar vindt hem nu nog zo klein voor een groot bed😋

4 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Bij welke leeftijd maakten jullie de overstap? Zit er ook aan te denken, ma ...
Met 2 T blijft nog lang best heel groot (hij is inmiddels bijna 4🤭 Is een kwestie van je eigen gevoel.daarin volgen Ik vond 't zonde om voor een paar jaar een tussenbed te doen. Maar je kunt ook kijken naar een doorgroeibed. Ikea heeft bv zoiets.

4 jaar geleden

Wij hebben een bedje gekocht bij jysk 90x200 hij wou niet meer in z'n eigen bed slapen nu hopen dat het beter gaat op het grote bed

4 jaar geleden

Voor mijn oudste zoontje hebben we toen een bedje gekocht bij petit amelie. Hele mooie bedjes hebben ze daar 😍. Onze jongste is nog niet zo ver maar ook dan ga ik daar weer bestellen. En doe even goed onderzoek na het matrassen. Welk soort het beste is voor een dreumes/peuter. Ik kwam toen (2.5 jaar geleden) uit op koudschuim maar weet niet of dat inmiddels ook weer is achterhaald 😂

4 jaar geleden

Reactie op Esma55

Voor mijn oudste zoontje hebben we toen een bedje gekocht bij petit amelie. ...
Dankje ook voor de matras tip! Die van petit amelie zag ik ook zo leuk

4 jaar geleden

Petit puk 😍 daar wil ik heeel graag het bedje kopen.

3 jaar geleden

Ik volg even zit met het zelfde probleem hebben wel al mee groei bed. Maar durf nog niet ofzo 😅🙈

3 jaar geleden

Wij hebben een 90x200 bed gehaald omdat jorrick moeite heeft met inslapen dag gaan we er naast liggen tot ie slaapt hij wou niet meer in z'n ledikantje heeft bijna een maand tussen ons in gelegen hij is 1,5 half en slaapt nu al 3 dagen achter elkaar de hele nacht door op zn grote bed

3 jaar geleden

Wij hebben vanaf de geboorte het Gulliver bedje van ikea. Sinds zoon 15 maanden is de zijkant eraf zoals foto. Inmiddels klimt hij er gemakkelijk uit. Ik overweeg een vloerbed maar twijfel nog wanneer

3 jaar geleden

Onze dochter klimt ook uit bed als ze zonder slaapzak slaapt. Met lukt het niet, dus inmiddels voor elke soort Hollandse temperatuur een andere slaapzak en nooit zonder slaapzak in bed. Meegroeibed ga ik nu niet aan beginnen, dan gaat ze nooit meer slapen denk ik 🤣

3 jaar geleden

Inmiddels een peuterbed gehaald en oooo wat is ze trots! Vind het leuk om naar d’r bed te gaan Ze slaapt nu zo goed en s morgens gaat ze Incl slaapzak even op d’r kamer spelen zonder te huilen echt zo blij dat ik hem gekocht heb.

3 jaar geleden

Reactie op M W N

Ik volg even zit met het zelfde probleem hebben wel al mee groei bed. Maar ...
Nou ik zeg doen, onze bezige bij is gewoon zo trots dat het een feest is om naar d’r bed te gaan!

3 jaar geleden

We hebben een gewoon 90x200 bed gehaald en slaapt na 1,5 jaar eindelijk hele nachten door

3 jaar geleden

Reactie op Memmen

We hebben een gewoon 90x200 bed gehaald en slaapt na 1,5 jaar eindelijk hel ...
Sliep hij nooit door ook? Of soms wel soms niet? Jaxx word hier nog 3/4 x per nacht wakker .. ik word er soms helemaal debiel van en overwegen ook om een 120 te kopen zodat we er eventueel naast kunnen als het nodig blijkt … maar vind het een lastige beslissing, hebben jullie geen val rekjes?

3 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Sliep hij nooit door ook? Of soms wel soms niet? Jaxx word hier nog 3/4 x p ...
Nee sliep niet altijd door .. mijn vriend brengt hem naar boven en gaat bij m liggen tot ie slaapt en dan komt ie weer beneden ... nee we hebben geen val rekje vandaag dat het matras op de grond ligt hij slaapt er nu 6 dagen op en is er nog niet af gevallen we hebben het tenminste niet gehoord haha

3 jaar geleden

Reactie op carlijnduin

Inmiddels een peuterbed gehaald en oooo wat is ze trots! Vind het leuk om n ...
Welke is dit?

3 jaar geleden

Nog meer moeders met ervaringen met de overstap? Hoe sliep je kindje voorheen en nadien? Ik merk dat we het hier wel willen maar omdat hij dus al altijd wakker word en moeite heeft met zelfstandig doorslapen we niet goed weten of het wel verstandig is en we niet nog groter slaapproblemen creëren 😩