10 Reacties

6 jaar geleden

Hoi! Ik heb ook paarden en ga toch zolang mogelijk blijven rijden. Vertrouw ze allebei 100%. Niet intensief maar lekker hobbelen

6 jaar geleden

Ja scheelt dat mijne nu drachtig is en uitgeteld is in juli. Maar ik rij nog wel. Stapritjes

6 jaar geleden

Hi, ik heb ook 2 pony’s en ik ga wat meer mennen en af en toe een buitenritje onder het zadel maken. Ik rijd normaal ook endurance, maar alle wedstrijden zijn dit jaar toch al afgelast, dus houd ik het dit jaar bij recreatief rijden en mennen! Ik ga proberen net zoveel tijd met ze door te brengen als ik normaal zou doen.

6 jaar geleden

Ik heb ook een pony en deel deze met mijn moeder, nu met corona mogen we niet meer samen naar stal dus ga ik 3x per week. Ik rij meestal 1x dressuur, 1x buitenrit en 1x balkjes/laag sprongetje. Ik moet even kijken hoe het rijden gaat want heb aan het einde van de dag vaak last van misselijkheid. Ben wel van plan om voorlopig nog te blijven rijden zolang alles goed gaat.

6 jaar geleden

Kak, heb 2 stalgenootjes die vragen of ik mee naar buiten ga en normaal is dat geen probleem maar hij kan nog weleens idioot doen met draven en galopperen buiten.... wil dat risico nu niet opzoeken maar hoe lul ik me eronderuit zonder dat ze wat doorkrijgen

6 jaar geleden

Hee, wat leuk! Nog meer paardenmeisjes! Bij mijn eerste tot 7 maanden zwangerschap gereden en 3 weken na de bevalling zat ik er weer op! Betrouwbaar oudje hoor, nu 26! Vooral rustige stapritjes. Hopelijk kan ik nu weer zo lang doorrijden, zou mooi zijn!

6 jaar geleden

Wat een leuke topic! Ik denk dat ik vrij vroeg stop met rijden. Die van mij is 17 jaar maar niet zo betrouwbaar. Ik ga mijn gevoel achterna, maar ik hoop in ieder geval tot 12 weken er met een goed gevoel op te kunnen blijven zitten 😊

6 jaar geleden

Hoi allemaal, ik rij ook gewoon door hoor. Hopelijk zo lang mogelijk. Met Hemelvaart gaan we ook naar buiten, groepjes van 4max. Bij de eerste kunnen doorrijden tot ruim 20 weken. Toen gingen we de winter in en mijn merrie nogal bloederig dus gestopt en een bijrijder gehad. Zelf wel gelongeerd

6 jaar geleden

Hoi, ik heb zelf 3 paarden waarvan we er 1 zadelmak aan het maken zijn. Hij is 1.75 dus daar stap ik nu niet op en heeft mijn man overgenomen! Ik ben 5 weken zwanger. Op onze andere rijd ik door tot het niet meer gaat. Een vriendin van mij is 6 maanden zwanger en rijd nog steeds. Je voelt het aan je eigen lichaam wel aan wanneer het tijd is om te stoppen!

6 jaar geleden

Ook hier zwanger en een paard! Planning is om zo lang als dat het gaat lekker door te rijden. Ben toch al een recreatieve ruiter. In mijn eentje op buitenrit doet ze de laatste tijd plots nogal lastig.. waar ik haar een paar weken geleden hier doorheen reed, ben ik er nu toch wel weer erg terughoudend voor...