49 Reacties
5 jaar geleden
Wat leggings betreft heb ik ze van Noppies. Die zitten heel fijn en gaan al voor de 3e zwangerschap mee 😊 Ik heb ze van een vriendin gekregen. Panty's draag ik niet, dus geen idee ☺️ Ondergoed was ik ook benieuwd of iemand nog tips heeft 😊
5 jaar geleden
Kijk op de webshop van de Lidl, zij hebben hele fijne zwangerschapsmode. Ook leggings en panty’s.
5 jaar geleden
Ik kreeg van een vriendin maillots van Prenatal, die vind ik geen aanrader (in de grootste maat te wijd en nog steeds te kort 😅) maar ik heb een top legging van Noppies (die is ook verstelbaar met knoopsgatenelastiek net als zwangerschapsbroeken) en een fijne zwangerschapspanty van H&M!
5 jaar geleden
Legging heb ik van h&m. Die is prima
Verder onderbroeken, bamboe boxers in grote maat van HEMA,
Zitten heerlijk
5 jaar geleden
Ik heb panty’s van de AH! Dit zijn lage modellen en ook nog eens goedkoop! Een pak van 3 stuks kost €6 volgens mij.
5 jaar geleden
Ik heb al wat geprobeerd:
40denier van Noppies maat M. Erg fijne stof en zit lekker.
40denier Hema: vreselijk ga ik niet meer doen. Super snel ladders en vond de stof ook niet mooi.
20denier van Mamsy maat L: zit ook fijn en mooie stof. Haakt niet super snel. Valt wel klein, had de L echt nodig.
15denier van Zeeman: niet gemaakt voor zwangerschap maar valt niet hoog, dus die draag ik onder mn buik en dat zit prima! Kost 1,49 per panty en ben super blij ermee. Draag ze al jaren. De gypsie kleur is zo naturel dat mensen vaak niet zien dat ik een panty draag. En antraciet is gewoon netjes.
5 jaar geleden
Ik heb nu deze gekocht na hele lange twijfels!
Maar hij zit dus echt super lekker !!