26 Reacties

5 jaar geleden
Met Google reversed Kan je vaak vinden waar de foto vandaan komt.
Als je trouwens babykleding haken op Google intikt, kom je ook patronen tegen van truien en vestjes.

5 jaar geleden
Reactie op Elisajane
Oo ik wil zo graag haken. Maar ik heb t nog nooit gedaan! Dus vraagje aan d ...
Ik heb het mezelf aangeleerd via YouTube. Heb toen een dekentje gehaakt. Zijn veel filmpjes te vinden, waarop ze heel rustig, steek voor steek uitleggen en laten zien wat je precies moet doen. Op YouTube even haken voor beginners intikken. Succes en probeer niet verslaafd te raken! 🙂 🙈

5 jaar geleden
Als je op www.ravelry.com een account aanmaakt, kom je op een website waar heeeeeel veel breipatronen opstaan, maar ook haak patronen. Kan zijn dat je ervoor moet betalen, maar de keuze is echt reuze. Succes!

5 jaar geleden
http://debscrafts55.blogspot.com/2008/05/baby-bumpy-sweater.html?m=1
Deze lijkt er trouwens wel iets op. Is wel in het Engels, maar moet vast wel te doen zijn.

5 jaar geleden
Reactie op Mama.R.K.
Dat is perfect! Dankjewel 😃

5 jaar geleden
Reactie op Elisajane
Dankjewel! Mag ik vragen wat voor garen of wol ofzo het beste is? Kan t all ...
Katoen is het makkelijkste voor beginners, makkelijker om mee te halen dan wol!

5 jaar geleden
Reactie op Elisajane
Dankjewel! Mag ik vragen wat voor garen of wol ofzo het beste is? Kan t all ...
De royal van de zeeman is makkelijk om mee te oefenen vond ik, die is ook heel goedkoop. Een euro per bol. Is ook prima voor dekentjes. Als je katoen haalt, zorg dan dat het een dikke draad is. Als het meerdere dunne draadjes zijn, splijt het snel.

5 jaar geleden
Wat een heerlijk truitje, wil er zelf ook gelijk door gaan haken. Hoop dat je het patroon snel gevonden hebt :)