26 Reacties

5 jaar geleden

Oh wat leuk zeg! Ik volg even. Ik kan soms verdwalen in YouTube met haakpatronen voor dekentjes ed. Maar deze ben ik nog niet tegen gekomen. Hopelijk vind iemand m snel en zal diegene m delen. Ga ik m ook maken voor mijn ukkie 🤗

5 jaar geleden

Met Google reversed Kan je vaak vinden waar de foto vandaan komt. Als je trouwens babykleding haken op Google intikt, kom je ook patronen tegen van truien en vestjes.

5 jaar geleden

Eens via pinterest zoeken?

5 jaar geleden

Oo ik wil zo graag haken. Maar ik heb t nog nooit gedaan! Dus vraagje aan de ervaren dames: waarmee is handig te beginnen? Want zo n truitje is misschien weer te hoog gegrepen?

5 jaar geleden

Reactie op Elisajane

Oo ik wil zo graag haken. Maar ik heb t nog nooit gedaan! Dus vraagje aan d ...
Ik heb het mezelf aangeleerd via YouTube. Heb toen een dekentje gehaakt. Zijn veel filmpjes te vinden, waarop ze heel rustig, steek voor steek uitleggen en laten zien wat je precies moet doen. Op YouTube even haken voor beginners intikken. Succes en probeer niet verslaafd te raken! 🙂 🙈

5 jaar geleden

Miwschirn op de site van jessica tromp zei heeft heel veel haak en breipatronen voor kinderen

5 jaar geleden

Het truitje staat op pintrest inderdaad, alleen kan ik het patroon nergens vinden. Via Google is nog wel te proberen! Wie weet levert dat iets op..

5 jaar geleden

Als je op www.ravelry.com een account aanmaakt, kom je op een website waar heeeeeel veel breipatronen opstaan, maar ook haak patronen. Kan zijn dat je ervoor moet betalen, maar de keuze is echt reuze. Succes!

5 jaar geleden

http://debscrafts55.blogspot.com/2008/05/baby-bumpy-sweater.html?m=1 Deze lijkt er trouwens wel iets op. Is wel in het Engels, maar moet vast wel te doen zijn.

5 jaar geleden

Dat is perfect! Dankjewel 😃

5 jaar geleden

Reactie op Elisajane

Ik bennook begonnen! Het beste is een dekentje om mee te beginnen. Gewoon via YouTube filmpje zoeken. Succes.

5 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Ik heb het mezelf aangeleerd via YouTube. Heb toen een dekentje gehaakt. Zi ...
Dankjewel! Mag ik vragen wat voor garen of wol ofzo het beste is? Kan t allemaal dan ook in de wasmachine zonder dat t slinkt of raveling wordt ?

5 jaar geleden

Reactie op Elisajane

Ik zou met een dekentje beginnen. Veel leuke filmpjes op YouTube te vinden. Succes en veel plezier ermee!!

5 jaar geleden

Reactie op Elisajane

Dankjewel! Mag ik vragen wat voor garen of wol ofzo het beste is? Kan t all ...
Katoen is het makkelijkste voor beginners, makkelijker om mee te halen dan wol!

5 jaar geleden

Reactie op Elisajane

Dankjewel! Mag ik vragen wat voor garen of wol ofzo het beste is? Kan t all ...
De royal van de zeeman is makkelijk om mee te oefenen vond ik, die is ook heel goedkoop. Een euro per bol. Is ook prima voor dekentjes. Als je katoen haalt, zorg dan dat het een dikke draad is. Als het meerdere dunne draadjes zijn, splijt het snel.

5 jaar geleden

Ben zelf ook vanalles aan het haken.

5 jaar geleden

Geen truitje, maar heb gisteren dit vestje gehaakt.. moeten alleen nog knoopjes op 😁😁

5 jaar geleden

Reactie op Joy1995

Geen truitje, maar heb gisteren dit vestje gehaakt.. moeten alleen nog knoo ...
Schattig!

5 jaar geleden

Wat een heerlijk truitje, wil er zelf ook gelijk door gaan haken. Hoop dat je het patroon snel gevonden hebt :)