4 Reacties
3 jaar geleden
Die van mij is ook 2,5 en ik ben 38 weken zwanger. Ik denk dat het een combinatie is van peuterpubertijd, grenzen opzoeken en misschien weten dat je minder mobiel bent of meer geprikkeld. Ik geef zoveel mogelijk uit handen, want ik kan hem wel achter het behang plakken, grootendeels van de tijd 馃き
3 jaar geleden
Mijn zoontje is nu 2 jaar en 4 maanden, is nog net zo aanhankelijk, zo niet nog aanhankelijker aan mij..
Soms helemaal niet fijn, ook ik heb last van mijn bekken, en hij vind het geweldig om ineens mijn been vast te pakken als ik langsloop, of gewoon lekker op mij te klimmen en te hangen..
Vind hem echt super lief maar soms zou ik het wel fijn vinden als hij iets meer op zichzelf zou zijn in plaats van op mama 馃.
Ik kan er nu ook bijvoorbeeld erg van genieten als ik even alleen kan koken in de keuken zonder een hangende peuter aan mijn been馃ぃ (die mag papa dan even lekker bezig houden 馃き)
3 jaar geleden
Was hier ook zo. Mijn dochter trekt sowieso al veel naar papa toe. Door zwangerschap doet papa automatisch meer.