8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het apparaat en ben echt super tevreden !! De hapjes zijn iets dikker dan uit een potje maar je vindt geen stukjes terug.

4 jaar geleden

Wij hebben een philips avent stoomkoker-mixer. De papjes zijn heel lekker en glad maar ik denk niet even glad als bij potjes, tenzij je misschien wat meer vocht of vetstof toegevoegd. Wel nadeel aan het toestel: er kan vocht of voedsel tussen twee lagen plastiek terechtkomen en dit is moeilijk te verwijderen. Wij hebben een nieuw toestel gekregen en wassen de kan nu met de hand af in plaats van in de vaatwasser.

4 jaar geleden

Reactie op Stefanie14-02

Ik heb het apparaat en ben echt super tevreden !! De hapjes zijn iets dikke ...
Bedankt voor de info. Dikker is op zich niet erg. Want de hapjes van mamadeli zijn ook dik, maar wel zalvig. En die vind m'n dochter heerlijk maar zijn wel aan de dure kant... Dus ik overweeg dit apparaat

4 jaar geleden

Ik heb de babymoov nutribaby plus xl Flessenwarmer, sterrilisator, stomer en blender in 1. Hij maakt het eten goed glad. Door het stomen blijven er meer vitamines etc behouden dan bij koken en als je het stoomvoxht gebruikt voor hwt blenden ipv water, als je wat meer vocht nodig hebt, zitten daar ook nog vitamines enz in. bepaalde soorten groente, fruit enz hebben wat meer vocht bij het blenden nodig dan andere. Google even op babymoov nutribaby dan vind je wat meer informatie. Ik.ben heel erg tevrede en blij met de nutribaby

4 jaar geleden

Ik weet niet hoe glad voeding uit potjes is. Maar ik ben echt blij met met de stomer/blender. Ik had er een voor m'n oudste en nu weer een. De voeding wordt behoorlijk glad naar mijn mening. Zelfs voor m'n oudste maak ik er nog appelmoes mee 馃槅 (nou ja, voor beide dan h猫) Het enige nadeel is dat je het apparaat echt met de hand moet schoonmaken en daar ben je wel even mee bezig. En ik denk dat het een stuk goedkoper is dan potjes.

4 jaar geleden

Reactie op Lauver333

Wij hebben een philips avent stoomkoker-mixer. De papjes zijn heel lekker e ...
Hier loop ik ook tegen aan. Ik vroeg mij steeds af of hij nog verder uit elkaar kan馃 niet dus.. maar verder wel heel fijn apparaat en gladde hapjes.

4 jaar geleden

Hier hebben we hem ook, zeer tevreden! Misschien iets dikker dan potjes馃槂

4 jaar geleden

Bedankt voor alle info. Ik ben uiteindelijk voor een nutribullet gegaan. De pro versie. Die heeft een sterk wattage dus ik hoop dat daarmee alles goed fijn wordt. Ik krijg hem morgen in huis. Ben benieuwd.