5 Reacties

5 jaar geleden

Het kan heel goed dat het komt doordat je borsten zwaarder zijn nu. Ikzelf heb altijd geote borsten gehad, 85i voor ik ging afvallen en na het afvallen was het 70g. Inmiddels zit ik weer rond de 75h /80g ivm de zwangerschap. Ja de paar extra kilo's zijn bij mij in de bh gaan zitten haha. 馃槄 Maar ik had voorheen ook altijd last van mijn rug. En ik merk het nu ook nog dat als ik mijn rug niet train ik er na verkoop van tijd weer last van krijg. Wat al een heel stuk helpt is investeren in een goede bh. Klinkt heel dom misschien maar dat maakt echt verschil. Bij een goede lingeriezaak je bhmaat laten opmeten en een goede/ fijne bh aanschaffen. Zeker ook met sporten en dergelijke is een goede sportbh een must. Ik sport minimaal 4x per week en train ook goed mijn rug en schouders. Ik merk dat dat heel goed helpt, alles is dan sterker en kan het extra gewicht dan beter hebben. En omdat je onbewust toch anders gaat lopen en zoals je vriend aangeeft anders gaat zitten gaat alles extra zeer doen. Je zou eventueel een keer bij de fysio langs kunnen gaan en oefeningen vragen voor het aansterken van je schouders en rug. Je hoeft niet direct zwaar te trainen maar net even de juiste spiergroepen wat ondersteunen en krachtiger laten worden geeft waarschijnlijk veel verlichting. Hoop dat je wat aan de tips hebt, succes. 馃

5 jaar geleden

Reactie op Sann89

Het kan heel goed dat het komt doordat je borsten zwaarder zijn nu. Ikzelf ...
Thanks voor je bericht! Doet me goed. Ik heb zelf mn bh maat al op gemeten en sinds eergisteren nieuwe bh鈥檚 dus dat zou het ook nog kunnen zijn, want sindsdien is het begonnen. Ga morgen gelijk afspraak maken met de fysio!

5 jaar geleden

Ik heb hier exact hetzelfde gehad 馃槉 Is nu echt een stuk beter door sport bh's aan te schaffen en grotere maten bh's, goede positie aan te nemen dus ik ga zo een brace voor de schouders kopen (ik zit er dus ook nog naar 馃檲) en ik ben altijd al van mezelf redelijk gespierd geweest dus bij mij zit het echt niet daarin, en ja echt voldoende rusten/slapen.

5 jaar geleden

bij mij staat op mijn noodbriefje dat ik contact op moet nemen met de verloskundige als ik pijn heb tussen de schouderbladen. misschien toch even bellen?

5 jaar geleden

bij mij staat op mijn noodbriefje dat ik contact op moet nemen met de verlo ...
Ben gisteren even geweest en was niet echt iets om me zorgen over te maken zei ze. Spieren versoepelen nou eenmaal bij de zwangerschap en kun je dus meer pijn gaan hebben. Als je schouderpijn in combi heb met andere dingen dan wel meteen bellen..