13 Reacties
5 jaar geleden
Herkenbaar. Mijn dochter is nu 8 wk maar begon ook al met 6 wk met zo een gedrag dit is ook mijn eerste dus geen idee waarom. Ze zeiden toen sprongetje en dat het normaal was dat het erbij hoorden. Maar nu denk ik niet elke kind huilt als die honger heeft zo hard. Ze doet het nu nog steeds ze werd net krijsend wakker zoekend naar haar flesje.
5 jaar geleden
Hier ook maar dan niet van de honger.. Straks afspraak bij kinderarts. Mijn vroedvrouw denkt reflux of koemelkallergie
5 jaar geleden
Is het niet sprong 2 icm de kramp en verborgen reflux piek? Die van ons is nu 7 weken en gaat echt stuk op bovenstaande ontwikkelingen. Zo erg om aan te zien. Heel veel pijn verbijten via kreunen, piepen, hijgen en soms zo hard en lang huilen (vooral 's avonds zet het door). Het is zó erg om te zien! Geloof dat het over een week of 2 minder moet zijn. Ik kan niet wachten 😥😓😖
5 jaar geleden
Reactie op Gulcan0801
Herkenbaar. Mijn dochter is nu 8 wk maar begon ook al met 6 wk met zo een g ...
Is het niet met verborgen reflux dan erbij? Die van ons huilt dan ook echt heel heftig van de pijn. Een flesje kan de slokdarm wat verzachten. Misschien dat ze daarom zo graag wil? Is ze ook hees? Daaraan herken ik het bij de onze.
5 jaar geleden
Hier is / was de puckababy echt een hulp middel bij extreem huilen door kramp oid. En onze kleine man huilde uren ( krijsen is een betere benaming) nu gelukkig iets minder
5 jaar geleden
Tussen 6-8 weken ligt de krampjes/ reflux piek normaal gesproken. Daarna wordt het, als het goed is, minder.
5 jaar geleden
Probeer is op de honger signalen te letten in de slaap. Het zoeken in de dlaap of het zuigen in de slaap. Zodra ik dat zie tegen de tijd dat ze moet drinken, gebruik ik enkel de speen zodat ik tijd heb om het flesje te maken. Dit scheelt heel erg dan dat ze zelf wakker word en dan nog geen fles heeft.
5 jaar geleden
Wij hadden dit ook rond het sprongetje met 6 weken, echt enorm krijsen uit het niets. Maar ging bij ons na ongeveer 2 weken vanzelf over. Hopelijk bij jullie ook een fase
5 jaar geleden
Reactie op HZT
Mijn zoontje doet dit ook sinds de geboorte. Hij kan ontzettend hard krijse ...
Ons zoontje precies hetzelfde! Sinds de geboorte erg hongerig en zodra hij honger heeft zet hij het op een krijsen wat echt door merg en been gaat... Zodra ie zijn flesje krijgt, is ie weer heel vredig 😅