4 Reacties

11 maanden geleden

Mijn dochter is 11 januari 4 jaar geworden ... poepen was ook idd even een probleem op de wc.... zodra ik savonds als ze naar bed ging een luier omdeed.... dan deed ze het in haar luier..... heb er geen probleem van gemaakt. Dacht komt vanzelf wel goed馃槈 En nu doet ze het eigenlijk af wisselend.... ene x op de wc ... of ze houd het op tot ze een luier aan heeft . Ze mag van mij ook op het potje, want die heb ik ook nog steeds. En eerlijk gezegt...ze doet het steeds vaker nu op de wc. Soms uitzondering in haar luier馃槉 ik maak er verder geen strijd van馃槄

11 maanden geleden

Maak er geen strijd van onze zoon wikt staande plassen en hierdoor nog regelmatig een poep ongelukje. Als ik vraag hoe kan dit zegt hij in wilde niet gaan zitten. Nu hij op school zit zegt hij ook nu kan ik het helemaal zelf en minder poep ongelukjes. Denk dat hier in zijn hoofd zat moet ik papa of mama weer roepen en wachten totdat ze er zijn(meelopen mogen wij al een poosje niet meer)

11 maanden geleden

Mijn zoon sinds 9 Jan ook 4 jaar en al een jaar deze drana. Hij had beloofd als hij 4 werd de luier niet meer kon. Wij waren er al bang voor. 10 Jan nooit meer luier om maar wel broek poepen. In half jaar tijd heeft hij denk 5x gepoept door alles wat jij ook opnoemen en 3x zelf omdat ik zei nog 1x in je broek heb je probleem want het is geen ongelukje meer. Gister zie ik hem friemelen aan zijn fluit en zeg ga even plassen.. t duurde langer als verwacht en ineens riep hij mij opgewonden en verbaasd tegelijk dat ie een heeelee grote drol had gedaan 馃ぃ馃槄馃ぃ馃槄 random uit t niets. Op basisschool aangegeven en zij gaven ooi aan veel kindjes gaan door zo "fase"

9 maanden geleden

Hallo, ik was benieuwd hoe het is afgelopen bij de huisarts? Herken het verhaal heel erg bij mijn zoon. Had ook van het cb gehoord dat het soms nog een halfjaar kan duren vanaf de plas zindelijkheid. Maar vindt het wel lastig hoe ik onze zoon nu het beste help. Hij vraagt overigens om een luier. Groetjes