11 Reacties

5 jaar geleden

Bij mn eerste Orthica start gebruikt. Zij had wel last van krampjes maar niet veel. Gebruikte het meer voor dr huid omdat ze eczeem had. Nu bij de tweede gebruik ik Darmocare Infantis van Bonusan. Dat is echt geweldig spul! Al mee gestart in de zwangerdchap, zelf ook veel aan gehad (beste stoelgang ever) en mn zoontje heeft tot nu toe een paar keer even last gehad van krampjes en is nu 5weken. Ik zou dan ook die van Bonusan aanraden. Soms doe ik het door de fles afgekolfde melk soms neem ik het zelf. Ligt eraan of ik vooraf weet dat ik die dag ga kolven

5 jaar geleden

Ik gebruik deze. 6 druppels per dag in de fles of op een lepeltje, ik gebruik het lepeltje want dat vindt meneer fijner haha. Maar mijn god wat een opluchting dat spul 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op LynneTeLintelo

Ik gebruik deze. 6 druppels per dag in de fles of op een lepeltje, ik gebru ...
Deze zijn inderdaad goed en door vele aangeraden beter dan de protectis. M'n kraamzorg zei wel best 's avonds de probiotica en' s morgens de vit d

5 jaar geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

Deze zijn inderdaad goed en door vele aangeraden beter dan de protectis. M' ...
Oh echt? Bij ons krijgt hij ze tegelijk 馃檲

5 jaar geleden

Vanaf hoeveel weken geven jullie de probiotica? Mij werd het afgeraden voor 6 weken door de huisarts. Maar goed, die gelooft misschien ook niet in dit soort dingen. Mijn dochter is nu 4 weken en heeft ontzettend last van krampjes... ze krijgt een combi van borst- en flesvoeding

5 jaar geleden

Reactie op kellyszs

Vanaf hoeveel weken geven jullie de probiotica? Mij werd het afgeraden voor ...
Ik vanaf 4 weken!

5 jaar geleden

Ik gebruik deze. 6 druppels per dag in de fles of op een lepeltje, ik gebru ...
Deze hebben wij ook! Eerst via een lepeltje in haar mondje en wat nog op het lepeltje zit op mijn tepel smeren, zodat deze ook in haar mondje terecht komen. Ik heb wel het idee dat het wat doet 馃槉馃憤

5 jaar geleden

Oh echt? Bij ons krijgt hij ze tegelijk 馃檲
Bij mij tot deze morgen ook 馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op kellyszs

Vanaf hoeveel weken geven jullie de probiotica? Mij werd het afgeraden voor ...
Ik geef al sinds de dag na de geboorte probiotica 馃槄 nu uiteindelijk is het keizersnede geworden waardoor ze dus niets van mijn darmflora mee heeft gekregen door het geboorte kanaal vandaar... Als ik het zeg tegen de osteopaat enzo hoor ik dat de meeste toch voorstander zijn van probiotica geven en vooral positief over deze hieronder afgebeeld...ik druppel ze gewoon in haar mond ze smaken echt muf 馃槄 heb eens geproefd

5 jaar geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

Bij mij tot deze morgen ook 馃ぃ
Ik blijf het gewoon zo doen. Werkt voor hem prima gelukkig 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Ariel1990

Bij mn eerste Orthica start gebruikt. Zij had wel last van krampjes maar ni ...
Ik heb een vraag. Ik gebruik dus nu Orthica start, maar ik merk niet zo heel veel verschil toch. Dus ik ben zoekende naar ervaringen. Zie jij verschil tussen deze 2 probiotica? En hoeveel gebruik je dan van zo een sachet? Ik kan niet echt terug vinden of dat voor 5 weken een aangepaste dosis moet zijn?