44 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb precies dit ook gevraagd in een fb groep en schijnbaar heeft echt iedereen een puckababy. Ik kreeg net een recensie van fedde en Kees dat een kleintje daar heel lekker op slaapt, het nunki lakentje voorkomt niet dat de handjes naar beneden blijven. Maar het lost wel het geborgen gevoel van inbakeren op. Did krijg je niet bij de bundi slaapzak denk ik?

5 jaar geleden

Wij hebben Puckababy hij is zo fijn! Onze kleine is ook erg bewegelijk dankzij deze slaapzak gaat slapen stuk beter.

5 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Ik heb precies dit ook gevraagd in een fb groep en schijnbaar heeft echt ie ...
Het lakentje moet je los bij de slaapzak kopen of een set maar dan betaal je al snel €132 vind ik toch wel heel prijzig zonder zekerheid dat het gaat werken...😅

5 jaar geleden

Reactie op Zona

Wij hebben Puckababy hij is zo fijn! Onze kleine is ook erg bewegelijk dank ...
Heb je eerst echt ingebakerd met een swaddle doek of ben je meteen naar puckababy gegaan?

5 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Het lakentje moet je los bij de slaapzak kopen of een set maar dan betaal ...
Ja daar zit ook mijn twijfel! 😭

5 jaar geleden

Wij zijn echt super tevreden over het lakentje en de slaapzak van Fedde en Kees. Tis idd wel prijzig, en zeker als t niet blijkt te werken is dat zonde.. maar ik heb eerst een lakentje via marktplaats gekocht dat scheelde weer. En als t niet werkt kan je t daar ook weer goed verkopen.

5 jaar geleden

Geen ervaring met Fedde en Kees, maar ik vind de Puckababy zó fijn! Het geeft mijn dochter echt het geborgen gevoel. Als ze heel moe is, is ze vaak ook huilerig en onrustig. Zodra ik de Puckababy dichtrits is ze stil en ontspant ze helemaal 🥰.

5 jaar geleden

De piep van puckababy was top! Echt een Life saver! Helaas te klein nu, bijna 10 wkn We hebben nu de mini en deze is net iets te ruim en dus minder geborgen.. maar even wennen denk ik !

5 jaar geleden

De winter variant van piep had ik! Ook verschillend qua gevoel met de mini denk ik( heb ik in katoen/zomer)

5 jaar geleden

Vinden jullie die van puckababy niet heel ruim dan? Wij hadden de piep maar daarin was ze aan het vechten om d'r armpjes er uit te krijgen. Pas als ze echt strak ingebakerd ligt, met de swaddle van meyco, is ze rustig.. weet ook niet zo goed wat nu een goede volgende stap is.. ben bang dat als ik de mini koop dat ze weer veel te veel ruimte krijgt.

5 jaar geleden

Reactie op Aktl

Vinden jullie die van puckababy niet heel ruim dan? Wij hadden de piep maar ...
Precies dit hadden wij ook. Alleen nu word de swaddle van meyco te klein en komt ze eruit. Twijfel heel erg om nu de puckababy mini te halen of de meyco swaddle 4-6 maanden.

5 jaar geleden

Wij gebruiken nu een pacco inbakerdoek , maar wil dit binnen nu 2 weken gaan afbouwen. Heb een fedde en kees slaapzakje besteld op vinted. De lakentjes gebruiken wij hier al een paar weken vinden ze geweldig!

5 jaar geleden

Reactie op booboobsch

Wij gebruiken nu een pacco inbakerdoek , maar wil dit binnen nu 2 weken gaa ...
Hoe is het afbouwen gegaan? Wij hebben ook Pacco en gaan naar Fedde en Kees.

5 jaar geleden

Wij hebben hier ook van alles gebruikt.. het lakentje van fedde&kees gaf hem en mij al direct rust (hij kan niet meer onder de lakens kruipen) eerst de meyco doek gebruikt maar hij is zo sterk dat er elke keer wel een handje uit kwam.. nu de pacco doek en dat gaat heel erg goed.. ben nu wel heel benieuwd hoe ik het moet gaan afbouwen straks maar dat is voor latere zorg😅 TIP: kijk eens op Vinted voor lakens en slaapzakjes van fedde&kees

VRIEND

5 jaar geleden

Wij hebben hier ook van alles gebruikt.. het lakentje van fedde&kees ga ...
Hier bij beide kindjes nu de pacco, niks werkt zo goed. Afbouwen kan ook gewoon in 1 x goed gaan. Wij deden het niet toen de 1e kon omrollen, in bed sliep hij in een nestje dus er kon geen sprake zijn van omrollen. Met 7 maanden wilde hij zelf niet meer op een hele warme zomerse dag, onnodig een strijd aangaan zou ik nu weer niet doen :)

5 jaar geleden

Reactie op fibm8

Hier bij beide kindjes nu de pacco, niks werkt zo goed. Afbouwen kan ook ge ...
Oh wat goed zeg!!! Ja je heb gelijk, cold turkey afbouwen🤣🤣

5 jaar geleden

Ik heb nooit ingebakerd maar sinds week 12 begon onze dochter flink met armen en benen te maaien in de nacht. Omdat ze graag met haar handen op haar gezicht in slaap valt ben ik gegaan voor de puckababy mini. Hierin zijn de armen vrij en kan ze deze voldoende omhoog krijgen om ze tegen haar gezicht te houden maar is ze genoeg begrensd om zich wakker te houden. Die van Fedde en Kees past met de armen naar beneden geritst minder goed bij de slaapbehoefte van mijn dochter. Heb omdat ze graag met de armen omhoog slaapt ook de swaddle up besteld, maar die is veel te elastisch waardoor ze alsnog haar armen alle kanten op zwaaide en onrustig bleef. Kijk vooral naar je kind. Ligt hij graag met de armen omhoog dan zou ik eerder voor de puckababy gaan.

5 jaar geleden

Wij hebben hier ook van alles gebruikt.. het lakentje van fedde&kees ga ...
Precies herkenbaar. Bang voor afbouwen wel!

5 jaar geleden

Hier gebruiken we de pacco! Wil het afbouwen het liefste doen met fedde&kees, maar vind de slaapzakjes erg duur voor een"probeersel"

5 jaar geleden

Reactie op Mom1233456

Hier gebruiken we de pacco! Wil het afbouwen het liefste doen met fedde& ...
Hier bij beide kids Pacco gebruikt. Bij beide kids tussen 3 en 4 maanden geprobeerd met een dikke slaapzak van de Hema (die voelen best zwaar aan). Beide kids gingen zo over op de slaapzak. Eerst 1 slaapje die altijd goed ging, toen 2 en zo opgebouwd. Met een week ging het goed. Misschien geluk gehad maar hier dus geen andere (dure) dingen gekocht. Maar nogmaals dit geldt uiteraard niet bij alle kindjes.