8 Reacties

2 jaar geleden

Als ze gaan rollen moet je meteen stoppen met inbakeren. Volgens mij mag dan 1 armpje los ook niet.. Een snoozzz slaapwikkel willen we hier misschien ook gaan proberen.. maar ben dr nog niet helemaal over uit..

2 jaar geleden

Zou om eerlijk te zijn nu in één keer stoppen als ze echt al zo goed draait. Is vaak een paar nachten dat je door moet, maar dat moet je zo te horen nu ook, nu je aan het afbouwen bent. Die slaapwikkel mag geloof ik niet meer zodra ze kunnen draaien. Daarbij zou ik dat doodeng vinden, stel hij krijgt het voorelkaar dan te draaien, dan kan hij helemaal geen kant meer op😅 vastleggen op welke manier dan ook, werd hier dan ook altijd sterk afgeraden bij de vorige twee Ze leren vanzelf om niet steeds te draaien, maar helaas duurt dat soms even of ze leren terugdraaien. Het is helaas Iers waar je door moet vrees ik.

2 jaar geleden

Reactie op Mam1988

Als ze gaan rollen moet je meteen stoppen met inbakeren. Volgens mij mag da ...
Ja allebei de armpjes geprobeerd om los te maken alleen ze rolde alle kanten op en was heletijd als een gek aan het zwaaien en slaan op haar gezicht.

2 jaar geleden

Reactie op Angel1313

Zou om eerlijk te zijn nu in één keer stoppen als ze echt al zo goed draait ...
Ja dus ik had allebei de armpjes open geritst omdat ze kon rollen maar ze was opeens zo actief. Het is echt moeilijk om vol te houden. Hoelang duurt het dan ongeveer heb jij dit ook gehad? Ja je hebt eigenlijk wel gelijk over die slaapwikkel daarom twijfelde ik ook zo erg vandaar omdat ik advies vroeg daarover.

2 jaar geleden

Hier precies zo meegemaakt. Bij de derde nacht had ik zoiets van... ik ga niet iedere x haar goed leggen, dus liet haar echt even haar gang gaan snachts ook al sliep ik daardoor ook niet🤣 maar liet haar toch aanmodderen. Hooguit 20 min hoor... per x. Eigenlijk na 2 a 3 nachten daarna... viel ze gewoon in slaap op haar buik😁 en nu eigenlijk 2 weken verder.... draaiit ze ook af en toe weer terug op haar rug.

2 jaar geleden

Reactie op Gulcan0801

Ja dus ik had allebei de armpjes open geritst omdat ze kon rollen maar ze w ...
Sommigen zweren bij die wikkel, dus hoe het precies zit weet ik niet. Zelf geen ervaring. Toen onze oudste ging draaien sliep hij vanaf de eerste keer op de buik🤷🏼‍♀️ dus nooit drama mee gehad(en nog steeds, hij is 4). Onze dochter heeft nooit ingebakerd gelegen, maar was met draaien wel drama😅 duurde zo'n twee weken. Toen kon ze eindelijk terug draaien en was de nieuwigheid er vanaf. Liam ligt ook niet ingebakerd, maar draait ook nog niet. Hoop dat het gaat zoals bij de eerste🙈🤣 Bij de ene vriendinnen duurde het een paar nachten, bij een ander twee weken voor ze het afgeleerd had en ook stopte met steeds draaien

2 jaar geleden

De snooZZZ is echt perfect!

2 jaar geleden

Ik zou de baby ook niet meer "vast" leggen als ik jou was. Overdag veel oefenen, beetje helpen en stimuleren met terugdraaien zodat ze het sneller onder de knie krijgt. Verder valt er eigenlijk niet te doen. Je moet er even doorheen. Mijn zoontje draait nu sinds een week en ligt sindsdien op z'n zij/buik te slapen. Soms word hij wakker omdat hij net niet goed ligt en even hulp nodig heeft. Maar dat wordt uiteindelijk ook beter.