11 Reacties
5 jaar geleden
Het nadeel van de qute is dat je het zitje niet kan verstellen en met de 4moms wel. Die kan erg plat liggen.
De cangaroo cloud grey swing en de babymoov motion swing kunnen ook erg plat liggen. Met geen van alle heb ik ervaring. Ik vind het zelf wel belangrijk dat ze goed plat kunnen liggen mochten ze in slaap vallen.
5 jaar geleden
Dit soort apparaten zou ik pas kopen als het kindhe er is. Ziet er totaal niet mobiel en praktisch uit. Een vriendin van mij heeft de mamaroo4 en op den duur zegt dr man: ik heb dat onding langer in mn handen gehad om te voorkomen dat ik mn poten breek dan dat hij erin gezeten heeft 🙈. Win hebben bij onze eerst nooit eennstoeltje of wipper gehad
5 jaar geleden
Wij hebben de nuna leaf. Niet elektrisch maar wel een hele fijne stoel die erg lang gebruikt kan worden (kan 60 kilo dragen). Onze zoon van bijna 6 vind het nog heerlijk om erin te schommelen.
5 jaar geleden
Wij hebben de nuna leaf. Niet elektrisch maar wel een hele fijne stoel die ...
De Nuna leaf grow is wel electrische toch? Of is dat de normale Nuna leaf? Maar die groeit niet mee volgensmij
5 jaar geleden
De Nuna leaf grow is wel electrische toch? Of is dat de normale Nuna leaf? ...
Nee is allebei niet elektrisch. Dan moet je de motorunit erbij kopen (Nina leaf wind). Maar moet zeggen dat wij die behoefte nooit gehad hebben haha.
5 jaar geleden
Wij hadden dit idee maar beide geen fan van. Weinig gebruikt en voor nr 2 bijna alleen voor de hapjes maar nu we de stokke newborn hebben is dat ook niet nodig.

5 jaar geleden
Mijn eerste dochter was een echte huilbaby, nog steeds spijt dat ik toen de 4moms niet had. Nu gaan we ze vaak bij ons zetten in het atelier en hebben we deze met stip op de lijst gezet, zodat ze beweging kan zien en voelen