6 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben vanaf het begin van de geboorte overdag de raam open en savonds dicht gedaan (deed kraamhulp ook) en vanaf dat hij 5 weken was ongeveer slapen we snachts ook met de raam open behalve toen het zo hard had gevroren. Op het begin deed ik vaker snachts voelen in zn nekje en als hij snachts wakker was even temperatuur opmeten maar hij houdt zich zelf heel goed op temperatuur.

5 jaar geleden

Reactie op D_93

Wij hebben vanaf het begin van de geboorte overdag de raam open en savonds ...
Hij is nu trouwens ook 8 weken

5 jaar geleden

Wij hebben 2 velux dakvensters, waarvan eentje dag en nacht een beetje open staat. De eerste weken hebben we het raam toe gelaten omdat ik dat precies voor ons zoontje wat fris vond. Sinds een 2 脿 3 weken staat het raam terug open. Hij heeft een romper aan met lange mouwen en dan een slaapzak. Verder geen dekentje of zo. Vanmorgen had hij 37,5 temperatuur, dus zeker niet te koud 馃槄 enkel zijn handjes kunnen echt wel koud aanvoelen (was bij ons oudste zoontje ook zo), maar daar heeft hij geen last van en hij slaapt goed. Ik zou zeggen probeer het eens en als je niet zeker bent kan je in de nacht altijd in de hals voelen of ze nog warm aanvoelt en eventueel temperaturen. Iets frisser lijkt me trouwens gezonder dan te warm 馃檪 (ons zoontje is nu 7 weken oud)

5 jaar geleden

Wij slapen op zolder waar het best wel warm wordt sinds alle sneeuw weg is het raam open. Kleine in een slaapzak en onder de dekens

5 jaar geleden

Wij hebben het raam alleen dichtgedaan toen het een paar weken geleden zo hard vroor 's nachts. Als je de kleine erop aankleedt en ze niet op de tocht ligt, is een open raam echt helemaal prima.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde raam. We hebben hem de eerste 2 weken niet open gehad omdat het toen zo enorm gevroren had met de sneeuw. Die week erna open want toen was het mooi en deze week weer dicht vanwege de vorst. Maar vannacht toch wel weer open gehad. Uiteindelijk sliepen baby鈥檚 vroeger buiten dus ergens moet het gewoon kunnen. Ze heeft wel een goede warme deken en kruikjes. En een slaapzakje. Als je het niet vertrouwd kun je haar tijdens het verschonen temperaturen dan zie je of ze afkoelt.