28 Reacties
5 jaar geleden
Kan me niet herinneren dat er ooit een tauge terruggeroepen is vanwege salmonella. Denk dat de kans niet zo groot is hoor :)
5 jaar geleden
Reactie op Elisajane
Ik eet elke dag kipfilet op brood .. ☹️
Kipfilet kan geen kwaad hoor. Volgens de Zwangerhap app en die is best streng. Een keer wat rauwe taugé zal ook geen punt zijn!
5 jaar geleden
Je gaat gewoon snel denken wat als 🤭 had gister een ijsje gegeten met straciatella. Eeeh met alcohol zag k later. Zei de verkoopster ja dat is wel vervlogen. Was r toch niet gerust op, want eenmaal thuis gaan Googlen en alcohol vervliegt pas echt goed na ruim 2 uur koken. Denk toch niet dat ze dat met ijs maken doen..
Maar ja wake up call en volgende x anders doen.
Taugé zou ik wel goed wassen, net als alle rauwe groentes.
Oeps die kaasjes.. zo snel kan t gaan dat je ergens niet aan denkt.
Hopelijk valt t allemaal mee!
5 jaar geleden
Kan een keertje gebeuren.
Toen ik net zwanger was heb ik een heerlijke bak pad Thai gegeten. Toen ik hem op twee happen na op had, bedacht ik me ineens dat daar ook (rauwe) taugé in zat. Kan een keer gebeuren 🤷♀️
5 jaar geleden
Reactie op Elisajane
Je gaat gewoon snel denken wat als 🤭 had gister een ijsje gegeten met stra ...
Ik dronk een maand geleden bij mijn ouders bijna een hele mojito leeg. Ze hadden gezegd dat die virgin was en ik maar "Mmm dit smaakt mij echt zeg voor virgin te zijn". Bleek dat mijn zus per ongeluk de virgin had genomen en ik die met rum aan het drinken was 😂 Achja. Ik zou dit nu zeker niet elke dag doen maar zo 1 keertje kan écht wel geen kwaad. De generaties boven ons dronken gewoon lekker door en ik vind mijzelf toch een gezond en fit persoon 😅 Als ik bij mijn oma kom is ze nog steeds verbaasd dat ik haar zwaar bier afsla, blijkbaar was dat in hun tijd 'goed' tijdens de zwangerschap 🙄 Niet te snel zorgen maken! Het komt goed!
5 jaar geleden
Oh zo herkenbaar. Mijn dochter was vorig weekend jarig (ze werd 2) en m'n man had chipolatagebak gehaald. Nadat mijn dochter en ik vrolijk een stuk hadden gegeten, kwam ik er via m'n schoonmoeder achter dat er rum in zit. Tja... It happens. We doen ons best, en zolang we niet zorgeloos maar alles doen en eten kan zo'n klein beetje echt geen kwaad...