Hallo luitjes ♡
Volgend weekend eindelijk weer uiteten, helemaal zin in!
Maar dan nu het dubio, neem ik de baby (21 weken) dan mee? Dit wil ik heel graag, maar wat nou als dit helemaal fout gaat!?
Hoe denken jullie hier over of hebben jullie ervaring?
Wij zitten bijna dagelijks op het terras voor lunch drankje of avondeten oid. Baby’s huilen soms en mensen vinden het minder vervelend als je denkt!! Wij nemen hem altijd mee in de kinderwagen en wiegen hem in slaap of hij zit er gezellig bij. Nooit problemen mee gehad
Ik niet. Ons meisje slaapt niet in de wandelwagen en ik zou maar met een overstuur kindje zitten.
Had het ook liever gezien maarja.
Denk dat het beetje afhankelijk is van je kindje
Wij zijn sinds de opening van de terrasjes al bijna ieder weekend gaan uit eten. Ofwel zorgen dat je baby net gegeten heeft en een dutje daarna doet. Of de fles gewoon meenemen. Is een beetje zien hoe en wat.
Wij zijn gisteren voor het eerst met ons meisje samen uit eten geweest na haar laatste slaapje overdag. We hadden de stokke stoel met newborn set gewoon meegenomen 😂 maar het ging super goed! 2x bv gegeven en verder heeft ze lekker om zich heen gekeken, rond 20:00 weer naar huis.
Wij zijn gisteren op het terras gaan lunchen. Geen probleem. Nu is die van ons ook wel echt makkelijk, die vindt alles wel prima. Eerst heel verbaasd om zich Heen zitten kijken, van waaaaaat is dit Dan!? #quarantinebaby en daarna lekker zitten spelen, en in slaap gevallen bij papa. Terug in de maxi cosi gezet, în de auto en weer naar huis..