8 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon is 4,5 maanden en rolt ook nog steeds niet. Ik heb zelf gelezen over kinderen die het rollen helemaal over slaan en meteen naar het kruipen toe gaan. Ieder kindje heeft zijn eigen tempo. Maak je geen zorgen, als je kindje 18 is kan ie het zeker weten😂

2 jaar geleden

Mijn zoon is 5,5 maand en rolt ook niet. Geen paniek, komt vanzelf 😊

2 jaar geleden

Geen zorgen, die van mij is 5,5 maand en rolt alleen op zijn zij en van zijn buik naar zijn zij. Mijn oudste rolde pas met 6,5 maand (is helemaal goed gekomen met hem hoor 🤣). Sommige zijn gewoon wat minder vlot 😊. En eigenlijk maar beter, grotere kans dat ze dan ook sneller zijn met terug rollen wat een hoop ellende scheelt met slapen 😁

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dat nooit gedaan.

2 jaar geleden

Mijn dochter is nu 5 maanden en rolt ook nog niet om. Ze vind het wel leuk als ik haar help en kan dan wel van buik terug naar rug. Wat ik doe is dat ik haar op haar rug leg en dan mijn vinger aan haar geef zodat ze die met haar hand kan pakken. Ik trek haar dan rustig naar mij toe en zorg dat haar beentje over haar andere beentje komt en zo rolt ze langzaam om. Nu doet ze zelf haar been er al over heen en trekt zij zichzelf op aan mijn vinger zodat ze omdraait! Maar uit haarzelf doet ze niks hahaha

2 jaar geleden

Mijn zoon is ook 5 maanden en rolt ook nog niet. Wel helemaal zijn billen omhoog duwen en met 1 voet afzetten en draaien maar rolt nog niet. Vind t ook niet erg, komt vanzelf haha

2 jaar geleden

Mijn dochter is vijf maanden en rolt ook niet. Ze probeert wel uit alle macht te zitten. Denk dat ze binnenkort rechtop zit als ik haar uit bed kom halen..

2 jaar geleden

Reactie op SharonSIJ

Mijn zoon is 5,5 maand en rolt ook niet. Geen paniek, komt vanzelf 😊
Gisteren gaf ik nog aan dat hij nog niet rolde. Vanmorgen rolde hij ineens uit het niets van buik naar rug en weer terug! Dus het komt echt goed, nog even geduld :)