14 Reacties

5 jaar geleden

Waarom bel je niet even met de huisartsenpost? Daar zijn ze voor. Succes en beterschap voor je meisje, hopelijk valt het allemaal mee! ❤️

5 jaar geleden

Hier exact hetzelfde verhaal vorige maand. Onze dochter 3 dagen na de mail effectief rs virus. Wij zijn gelijk naar de HA gegaan. Hebben 3 weken moeten airosollen, ze maakte ook hoge koorts maar at nog net wat ze moest (de helft van anders) dus geen opname. Na een week 3x per dag airosollen was de het gepiep al van haar longen. Mijn advies is, ga zoiezo maar langs bij de HA. Je weet nooit, je bent er beter vroeg bij! Veel succes en beterschap!! 🍀🍀

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft RSV gehad aan 4 maanden ( heeft zelfs een paar dagen in het ziekenhuis gelegen). Hij had een hele zware hoest en snotterde de hele dag door . Hij had geen - lichte koorts. Hetgeen mij vooral opviel was zijn verminde eetlust. Hij vroeg zelden naar voeding. Ik moest hem echt forceren om te drinken en toen dronk hij echt weinig. Ik kolfde toen om hem de fles te geven zodanig ik zag wat hij dronk. Hij sliep ook heel veel en was sufjes. Als je twijfelt zou ik ermee naar de pediater gaan. Ze nemen een wisser ( dit vinden ze niet leuk ) maar dan heb je zekerheid .

5 jaar geleden

Reactie op Margaux2101

Mijn zoontje heeft RSV gehad aan 4 maanden ( heeft zelfs een paar dagen in ...
Mijn dochtertje hoest en snottert ook de hele dag door. Net hoestte ze zo hard, dat haar flesje weer terugkwam. En ze drinkt al zo weinig de afgelopen dagen. 😔 Koorts heeft ze nog steeds niet. Vanmiddag mogen we langskomen bij de huisarts. Dus we wachten het af. ❤️

5 jaar geleden

Reactie op riek_r

Mijn dochtertje hoest en snottert ook de hele dag door. Net hoestte ze zo h ...
Hopelijk is het maar een gewone verkoudheid. Verwen je dochtertje maar extra veel ❤

5 jaar geleden

Ons zoontje heeft het ook te pakken. Hij is net 5 maanden. Hier enkel heel veel snot, slijmpjes en veel hoesten. Omdat we merkte dat het snel meer hoesten en snot werd zijn we direct naar de dokter gegaan. Onmiddellijk aerosol opgestart, siroop en neusdruppels. Tot nu geen koorts gehad en ook nog steeds goed eten.

5 jaar geleden

Helaas was het inderdaad het RS-virus. Vanmorgen met de ambulance naar de SEH en nu opgenomen op de kinderafdeling. 😢❤️

5 jaar geleden

Reactie op riek_r

Helaas was het inderdaad het RS-virus. Vanmorgen met de ambulance naar de S ...
Ahh wat rot zeg, arm meisje❤ sterkte! Hopelijk is ze er snel bovenop

5 jaar geleden

Reactie op riek_r

Och wat naar! Hoop dat jullie meisje snel weer opknapt! 😘🍀

5 jaar geleden

Reactie op riek_r

Oh wat zielig, heel veel beterschap ❤️

5 jaar geleden

Reactie op riek_r

Ooh veel beterschap!hopelijk knapt ze snel weer wat op!

5 jaar geleden

Reactie op riek_r

Hoe gaat het nu met je knapperd? ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Heleen-92

Hoe gaat het nu met je knapperd? ❤️
Wat lief dat je dat vraagt! ❤️ We zijn heel toevallig vanavond thuisgekomen. Ze had vandaag voldoende zelfstandig gedronken om naar huis te mogen en haar waardes waren goed. Ze zit nog wel enorm vol met slijm en hoest nog heel veel, maar dat moet er gewoon nog allemaal uit. Ik vind het dus ook wel heel spannend, maar met duidelijke instructies en goede medicijnen van het ziekenhuis durfde ik het wel aan. In haar eigen bedje slaapt ze toch het beste natuurlijk. Dus ze is zeker nog niet de oude, maar we zijn op de goede weg! 🙏🏼🌟

5 jaar geleden

Reactie op riek_r

Wat lief dat je dat vraagt! ❤️ We zijn heel toevallig vanavond thuisgekomen ...
Oh wat fijn om te horen dat ze weer drinkt en jullie lekker in het vertrouwde nestje terug zijn! Verschrikkelijk om zo machteloos te zijn hè 😕 die kleintjes zijn gelukkig veerkrachtig en zijn er sneller bovenop dan wanneer wij ziek zijn! Lekker knuffelen en sterkte met de spannende dagen zo! Super mama! 💪