Rugpijn

Sharrrrrrrrrr
14 dagen geleden
Volgen
Dag dames, Uur geleden hevige rugpijn gekregen net onder mn bh bandje... zo na de dokter kan me amper bewegen... iemand ervaring hier mee ? Zal toch niks ergs zijn..... Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
11 reacties
Sharonnek
14 dagen geleden
Zo hevig niet, maar succes bij de dokter en zal idd niks ergs zijn denk ik. Voor je kindje dan
  • Rapporteren
S1992
14 dagen geleden
Hoi, ik wil je absoluut niet bang maken. Maar bij pijn ter hoogte van je schouderbladen kan een symptoom zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hopelijk is het gewoon iets onschuldigs. Heel veel succes. 🤞🤞
  • Rapporteren
Sharrrrrrrrrr
14 dagen geleden
Reactie op S1992
Hoi, ik wil je absoluut niet bang maken. Maar bij pijn ter hoogte van je schouderbladen kan een symptoom zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hopelijk is het gewoon iets onschuldigs. Heel veel succes. 🤞🤞
Ben echt benieuwd... Ben nu onderweg na de dokter
  • Rapporteren
Roxanne W
14 dagen geleden
Niet vanuit gaan dat het is slechts is, wellicht is het een verkramping in je spieren door magnesium die je nu tekort komt. Je weet het niet. Fijn dat je zo snel terecht kan! 🤞🏻
  • Rapporteren
Sharrrrrrrrrr
14 dagen geleden
Reactie op Roxanne W
Niet vanuit gaan dat het is slechts is, wellicht is het een verkramping in je spieren door magnesium die je nu tekort komt. Je weet het niet. Fijn dat je zo snel terecht kan! 🤞🏻
Ja ben echt blij dat ik heen kan ben echt benieuwd wat de dokter gaat zeggen..
  • Rapporteren
Roxanne W
14 dagen geleden
Reactie op Sharrrrrrrrrr
Ja ben echt blij dat ik heen kan ben echt benieuwd wat de dokter gaat zeggen..
Succes! Keep us posted 🍀
  • Rapporteren
Sharrrrrrrrrr
14 dagen geleden
Waarschijnlijk een spier....
  • Rapporteren
Priscilla071
14 dagen geleden
Sterkte Shar, duim voor je dat het niets ernstig is 🍀🍀❤️❤️
  • Rapporteren